Οικονομία & Αγορές
Σάββατο, 23 Οκτωβρίου 2021 16:29

Naturals: η εταιρεία που έφερε στην Ελλάδα τα flapjack εδραιώνει το δικό της brand της στο healthy eating

Το 2013 η εταιρεία Naturals σύστησε στην ελληνική αγορά τον όρο «flapjack», ανοίγοντας επί της ουσίας τη κατηγορία. Πέντε χρόνια αργότερα, έχοντας καθιερωθεί ως ένας δυναμικός εισαγωγέας, η εταιρεία επεκτείνει την δραστηριότητά της στην παραγωγή επώνυμων κωδικών, με αιχμή τις μπάρες δημητριακών και όραμα τη δημιουργία ενός προϊοντικού καλαθιού απόλυτα εναρμονισμένο με τη φιλοσοφία της υγιεινής διατροφής.

Το 2013 η εταιρεία Naturals σύστησε στην ελληνική αγορά τον όρο «flapjack», ανοίγοντας επί της ουσίας τη κατηγορία. Πέντε χρόνια αργότερα, έχοντας καθιερωθεί ως ένας δυναμικός εισαγωγέας, η εταιρεία επεκτείνει την δραστηριότητά της στην παραγωγή επώνυμων κωδικών, με αιχμή τις μπάρες δημητριακών και όραμα τη δημιουργία ενός προϊοντικού καλαθιού απόλυτα εναρμονισμένο με τη φιλοσοφία της υγιεινής διατροφής.

Οι δημιουργοί της Naturals,  Νικόλαος Κουτσούλης και Ζαφειρία Ντανάκα, ξεκίνησαν με εχέγγυο την προσωπική τους επιλογή να στραφούν σε μια πιο υγιεινή διατροφή και κατάφεραν σε μια δύσκολη εφταετία να εδραιώσουν το brand τους εμπλουτίζοντας συνεχώς την προϊοντική τους γκάμα με καινοτόμους κωδικούς αλλά και με νέες κατηγορίες όπως αυτή της σοκολάτας και των χυμών αλόης.

«Η φιλοσοφία της εταιρίας μας πηγάζει από τον δικό μας τρόπο ζωής που περιέχει υγιεινή διατροφή και άθληση» αναφέρει στην «Ν» ο κ Κουτσούλης  προσθέτοντας ότι τα τρία βασικά συστατικά της «συνταγής» επιτυχίας της Naturals αφορούν : στη καλύτερη γευστική εμπειρία που προσφέρει στον καταναλωτή , στην ευελιξία της παραγωγικής δυναμικής και στην επίτευξη ανταγωνιστικού κόστους παραγωγής.

Όπως εξηγεί ο ίδιος « η στρατηγική είναι συγκεκριμένη και αφορά στη κάλυψη διατροφικών κενών ή δημιουργία νέων τάσεων στο πεδίο του healthy eating. Μέσα από σταθερές συνεργασίες για την απορρόφηση βέλτιστης ποιότητας πρώτων υλών και συνεργιών για την

μεταποίηση βάσει των δικών μας προτύπων έχουμε καταφέρει να διατηρήσουμε το κόστος παραγωγής σε ένα καλό επίπεδο, το οποίο μας καθιστά ανταγωνιστικούς τόσο στην εγχώρια όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά».

Η εταιρεία έχει αναπτύξει εξαγωγική δραστηριότητα, με κύριες τις αγορές της Μάλτας, της Γερμανίας και της Τσεχία, και με βάση τις προβλέψεις μέσα στην προσεχή διετία εκτιμάται ότι από την διεθνή παρουσία θα επιτευχθεί διπλασιασμός του συνολικού τζίρου.

Η δυναμική μεγεθών διαμορφώνεται περί το 1,5 εκατ. ευρώ, με το 40-45% του χαρτοφυλακίου να αφορά σε επώνυμους κωδικούς. Σημειώνεται ότι η Naturals έχει συνεργασίες με αλυσίδες λιανικής και εστίασης για την παραγωγή κωδικών ιδιωτικής ετικέτας.

Ερωτηθείς να σχολιάσει την πορεία κατά τη περσινή δύσκολη λόγω covid 19 χρονιά αλλά και την φετινή εικόνα της εταιρείας ο ίδιος σημειώνει ότι «Το 2020 ξεκίνησε με πολύ δυνατές επιδόσεις. Το ξέσπασμα της πανδημίας «πάγωσε» πολλές συνεργασίες, ενώ το κλείσιμο των αθλητικών δραστηριοτήτων επηρέασε τις πωλήσεις μας. Ωστόσο με ένα καλό «νοικοκυριό» καταφέραμε και δεν βγήκαμε ζημιωμένοι. Εφέτος η εικόνα είναι σαφώς βελτιωμένη με τις συνεργασίες να ενεργοποιούνται σταδιακά  και παρά την συγκυρία των ανατιμήσεων και τους κλυδωνισμούς  που προκαλεί στην αγορά, εξακολουθούμε να κινούμαστε σε αναπτυξιακή τροχιά».

Η προϊοντικής γκάμα της Naturals περιλαμβάνει μια σειρά κωδικών σε μπάρες δημητριακών που περιέχουν μεταξύ άλλων επιλογές βιολογικές, vegan, κάνναβης, καθώς και μια σειρά από κωδικούς σοκολάτας πρωτεΐνης αλλά και χυμούς αλόης, ενώ οι σχεδιασμοί περιλαμβάνουν και «επέκταση» σε νέες κατηγορίες.

Η εταιρεία φέρει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, ενώ έχει ήδη λάβει σημαντικές διακρίσεις με συνολικά 7 βραβεύσεις, τη διετία 2019-2021, για την γεύση και την ποιότητα στο διαγωνισμό Taste Olymp Award.