Ο Δημήτρης Νίκας, κορυφαίος creative στον χώρο των εφημερίδων, αναλαμβάνει τη Διεύθυνση Σχεδιασμού στη «Ναυτεμπορική». Προερχόμενος από την «Καθημερινή» και με θητεία σε επιτελικές θέσεις στο «Έθνος», στο «Πρώτο Θέμα» και στα «Νέα», θα επιμεληθεί τον επανασχεδιασμό του ιστορικού τίτλου, καθώς και όλες τις νέες εκδοτικές δραστηριότητες του Ομίλου.
Από την έντυπη έκδοση
Ο Δημήτρης Νίκας, κορυφαίος creative στον χώρο των εφημερίδων, αναλαμβάνει τη Διεύθυνση Σχεδιασμού στη «Ναυτεμπορική». Προερχόμενος από την «Καθημερινή» και με θητεία σε επιτελικές θέσεις στο «Έθνος», στο «Πρώτο Θέμα» και στα «Νέα», θα επιμεληθεί τον επανασχεδιασμό του ιστορικού τίτλου, καθώς και όλες τις νέες εκδοτικές δραστηριότητες του Ομίλου.
Ο Δημήτρης Νίκας, με πλούσια συμμετοχή σε σεμινάρια και workshops κορυφαίων ινστιτούτων στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, ήταν ο πρώτος που ξεκίνησε στην Ελλάδα την εφαρμογή της infographics. Αποτελεί μια από τις κινήσεις ενίσχυσης στο ανθρώπινο δυναμικό, και όχι μόνο, που έχει ήδη στο πλάνο της η νέα ιδιοκτησία της οικογένειας Μελισσανίδη.