Σειρά προβλημάτων αντιμετωπίζει το κρουαζιερόπλοιο Amazara Pursuit, το οποίο έχει δέσει στην Πρέβεζα με σκοπό να παραμείνει μερικούς μήνες μέχρι να ξεκινήσει και πάλι τα ταξίδια. Το κρουαζιερόπλοιο που ανήκει ακόμα στο Group της Royal Caribbean, πλεύρισε στην κύρια προβλήτα του λιμένος, δίπλα στην νεότευκτη μαρίνα για yachts που κοσμεί τα τελευταία χρόνια τον συγκεκριμένο προορισμό.
Σειρά προβλημάτων αντιμετωπίζει το κρουαζιερόπλοιο Amazara Pursuit, το οποίο έχει δέσει στην Πρέβεζα με σκοπό να παραμείνει μερικούς μήνες μέχρι να ξεκινήσει και πάλι τα ταξίδια.
Το κρουαζιερόπλοιο που ανήκει ακόμα στο Group της Royal Caribbean, πλεύρισε στην κύρια προβλήτα του λιμένος, δίπλα στην νεότευκτη μαρίνα για yachts που κοσμεί τα τελευταία χρόνια τον συγκεκριμένο προορισμό.
Σύμφωνα με τον πρώην πρόεδρο της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας και διευθυντή της Majestic Cruises Θεόδωρο Κόντε, «οι πλοιοκτήτες έκαναν πραγματικά αγώνα για να πάρουν έγκριση προσέγγισης του συγκεκριμένου πλοίου στον Λιμένα της Πρεβέζης, αφού τοπικοί παράγοντες αλλά και επαγγελματίες του λιμένος αντιδρούσαν για την εν λόγω προσέγγιση, χωρίς φυσικά να αναφέρουν ποτέ τους λόγους της άρνησής τους».
‘Ευτυχώς βέβαια», επισημαίνει στο naftemporiki.gr ο κ. Κόντες «υπήρξαν ορισμένοι λειτουργοί από την Τοπική Αυτοδιοίκηση αλλά και επαγγελματίες του τουρισμού που καταφέραν το αυτονόητο. Να επιτραπεί δηλαδή σε ένα τέτοιο πολυτελές κρουαζιερόπλοιο να προσεγγίσει στον λιμένα για ικανοποιητικό διάστημα με αρκετά μεγάλο αριθμό πληρώματος».
Κάτι που προσφέρει ικανοποιητική κινητικότητα στους επαγγελματίες του τόπου, ιδιαίτερα τώρα τους χειμερινούς μήνες που ο τουρισμός της περιοχής είναι σχεδόν ανύπαρκτος.
Επιπλέον το πλοίο θα εκτελέσει ορισμένες εργασίες κατά το διάστημα της παραμονής του στον Λιμένα και θα συμπληρώνει συνεχώς προμήθειες με αποτέλεσμα να απασχολείται ικανός αριθμός κατοίκων αλλά και εν γένει η τοπική κοινωνία να επωφεληθεί οικονομικά, σημειώνει ο κ. Κόντες.
Νέο πρόβλημα
Σύμφωνα όμως με τον κ. Κόντε , διαπιστώθηκε τώρα ένα νέο πρόβλημα, με την προμήθεια καυσίμων του πλοίων. «παρόλα αυτά τα οφέλη και την τελική απόφαση των πλοιοκτητών να φέρει το πλοίο στον συγκεκριμένο προορισμό τα προβλήματα δυστυχώς συνεχίζονται αφού παρά την απόφαση του υπουργείου Οικονομικών να είναι δυνατή η προμήθεια καυσίμων στα πλοία που έχουν ακινητοποιηθεί λόγω Covid 19 με την διαδικασία transit, οι Τοπικές Αρχές αρνούνται να εφαρμόσουν τον συγκεκριμένο νόμο», αναφέρει χαρακτηριστικά και προσθέτει: «Έναν νόμο που εφαρμόζεται ήδη σε διάφορους προορισμούς στην επικράτεια αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Νομίζουμε ότι είναι πλέον καιρός η Κεντρική Διοίκηση των συναρμόδειων Υπουργείων να ασχοληθούν με θέματα σαν αυτά που προαναφέραμε, να εξασφαλίζεται η εφαρμογή όλων των νόμων αλλά και οι Τοπικές Αρχές και η κοινωνία να εργάζονται και να επανέρχονται με προτάσεις που αποφέρουν οφέλη για τον τόπο και την οικονομία της πατρίδος μας».
Τέλος, το συγκεκριμένο γεγονός θα μπορούσε να αξιοποιηθεί αναλόγως και να αποτελέσει αφορμή για να πειστούν οι πλοιοκτήτες αλλά και οι operators να προταθεί ο εν λόγω προορισμός για την τουριστική περίοδο που μεγάλος αριθμός επισκεπτών (επιβένοντων) θα έχει την δυνατότητα να επισκέπτεται τα πολυάριθμα αξιόλογα αξιοθέατα στην περιοχή με αποτέλεσμα το ανάλογο όφελος του τόπου. Με τον τρόπο αυτό θα προστεθεί στην χώρα μας ένας ακόμη προορισμός κρουαζιέρας πλησιάζοντας περίπου το σύνολο των 50 ελληνικών προορισμών.