Ολοκληρώνεται τη προσεχή Δευτέρα 11 Οκτωβρίου, η συμφωνία απόκτησης τεσσάρων πλοίων της Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου από την Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου.
Ολοκληρώνεται τη προσεχή Δευτέρα 11 Οκτωβρίου, η συμφωνία απόκτησης τεσσάρων πλοίων της Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου από την Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου.
Η συμφωνία που έκλεισε τον περασμένο Απρίλιο, προέβλεπε ότι στην Seajets θα ενταχθούν τρία ταχύπλοα κατά τη καλοκαιρινή περίοδο, τα ταχύπλοα Superunner, Superspeed και Supercat τα οποία έχουν ήδη μετονομασθεί σε Superunner jet, Superspeed jet και Supercat jet, καθώς και το επιβατηγό οχηματαγωγό Superferry II το Φθινόπωρο.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό την ερχόμενη Κυριακή το πλοίο θα κάνει το τελευταίο του δρομολόγιο με τα σινιάλα της Golden Star Ferries, και στη συνέχεια θα ενισχύσει την Seajets.
Η εταιρεία αποτελεί τη μεγαλύτερη ιδιωτική eeλληνική ακτοπλοϊκή εταιρία με στόλο 17 πλοίων (15 ταχύπλοα και 2 συμβατικά) και εξυπηρετεί 33 νησιά στις Κυκλάδες με σύνδεση από Πειραιά, Λαύριο, Κρήτη, Θεσσαλονίκη με συνολική χωρητικότητα 20.000 επιβατών και 3.500 αυτοκινήτων.
Όπως αναφέρει η XRTC του Γιώργου Ξηραδάκη η εταιρεία αγόρασε και το Alsalmy 4 (πρώην ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ) το οποίο επιστρέφει στην Ελλάδα από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και θα ονομαστεί Aqua Myth. Άλλο ένα πλοίο για το στόλο της εταιρίας είναι το «Azores Express» το οποίο θα μετονομαστεί Aqua Star.
Οι δραστηριότητες του ομίλου επεκτείνονται και σε άλλες αγορές. Ο όμιλος του κ. Ηλιόπουλου προχώρησε τη περίοδο 2020/2021 αναφέρει η XRTC, στην εξαγορά επτά κρουαζιερόπλοιων, σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές εφόσον η κρουαζιέρα βρέθηκε στο ναδίρ, με όλα τα πλοία δεμένα, εξαιτίας της πανδημίας. Πρόκειται για τα εξής πλοία που αγοράστηκαν από τις Carnival και Royal Caribbean Cruises:
• Oceana ναυπηγήσεως 2000
• Veendam ναυπηγήσεως 1996
• Maasdam ναυπηγήσεως 1993
• Pacific Aria ναυπηγήσεως το 1994
• Majesty of the Seas, ναυπηγήσεως 1992
Τα υπόλοιπα δύο, το «Columbus», κατασκευής 1989 και το «Magellan» ναυπηγημένο το 1985 τα οποία ανήκαν στην βρετανικών συμφερόντων με έδρα στην Ελλάδα Cruise & Maritime Voyages η οποία κατέρρευσε τον περασμένο Ιούλιο τα απέκτησε μέσω δημοπρασίας. Τα πλοία ήδη έχουν πουληθεί για scrap από τον όμιλο.