ΣΤΑ ΥΨΗ αναρριχήθηκαν οι πωλήσεις της Porsche AG, που κατασκευάζει τα σπορ αυτοκίνητα 911 Carrera, αποτέλεσμα της επανεκτίμησης και των περιορισμών στο μερίδιό της στην Volkswagen AG.
Τα καθαρά της κέρδη το εξάμηνο έως και τον Ιανουάριο, αυξήθηκαν στο 1,14 δισ. ευρώ (1,5 δισ. δολ.) από 169,8 εκατ. ευρώ, πριν από ένα έτος, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της αυτοκινητοβιομηχανίας σε διαφήμιση. Οι πωλήσεις της υποχώρησαν 1,4%, φθάνοντας στα 3,07 δισ. ευρώ από 3,11 δισ. ευρώ.
Η εταιρεία ανακοίνωσε τα προκαταρκτικά της καθαρά κέρδη στο 1,05 δισ. ευρώ σε πωλήσεις ύψους 3,02 δισ. ευρώ στις 26 Ιανουαρίου.
Ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της Porsche Wendelin Wiedeking, της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης, σκοπεύει να επιτύχει λειτουργικά κέρδη 5,1 δισ. ευρώ έως το 2008, με τη μείωση των δαπανών.
Η συμμετοχή της Porsche 27,4% στην Volkswagen θα αντικατοπτρίσει στάσιμες πωλήσεις δύο ετών, καθώς η εταιρεία κατασκευής σπορ αυτοκινήτων παράγει μοντέλο τεσσάρων θυρών.
Η εταιρεία είπε σήμερα ότι είναι «πιο αισιόδοξη» για την οικονομική της χρήση από ότι ήταν στην αρχή της περιόδου. Τα έσοδα και οι πωλήσεις του σκέλους θα ξεπεράσουν την περυσινή και το «δύσκολο» περιβάλλον στη Βόρειο Αμερική, θα διατηρηθεί αμετάβλητο, σύμφωνα με την Porsche.
H Porsche αγόρασε απροσδόκητα μετοχές της Volkswagen τον Σεπτέμβριο του 2005 και κατέστη ο μεγαλύτερος επενδυτής της για να προστατευθεί από μια πιθανή εξαγορά. Η Volkswagen είναι η μεγαλύτερη προμηθεύτρια μερών αυτοκινήτων της Porsche.
Το πρώτο εξάμηνο της χρήσης οι παραδόσεις οχημάτων SUV υποχώρησαν 5,9%, φθάνοντας στα 39.750 αυτοκίνητα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Porsche τον Ιανουάριο. Οι πωλήσεις των Cayenne SUV υποχώρησαν πλέον του 1/3 στα 10.225 οχήματα, καθώς οι πελάτες περίμεναν την παρουσίαση του νέου μοντέλου στις αρχές του 2007. Οι πωλήσεις των 911 αυξήθηκαν 16%, φθάνοντας στα 17.340 οχήματα και των μοντέλων Boxster και Cayman αυξήθηκαν 22%, φθάνοντας στα 12.170 οχήαμτα.
Τα έσοδα μειώθηκαν επίσης εξ αιτίας της πώλησης του σκέλους οροφών αυτοκινήτων CTS Fahrzeug-Dachsysteme GmbH τον Δεκέμβριο του 2005 στην Magna International Inc., σύμφωνα με την Porsche.
Η Porsche επιδιώκει τη χρήση που λήγει στις 31 Ιουλίου να υπερβεί τα προ φόρων κέρδη του προηγούμενου έτους των 2,1 δισ. ευρώ, εάν δεν υπάρξουν εκπλήξεις με την Volkswagen είχε πει ο Wiedeking τον Ιανουάριο. Η εταιρεία έχει «περιορισμένη εμπιστοσύνη» για τις πωλήσεις και τα έσοδα αυτού του έτους.
Στις 15 Νοεμβρίου του 2006 η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι το διοικητικό της συμβούλιο εξουσιοδοτήθηκε να αυξήσει το μερίδιο στην Volkswagen στο 29,9%.. Δεν υπάρχουν σχέδια εξαγοράς ολόκληρης της Volkswagen είχε πει ο Wiedeking τον Δεκέμβριο του 2006.
H Porsche δαπάνησε πλέον των 4 δισ. ευρώ για την αγορά μετοχών της Volkswagen. O Wiedeking και ο οικονομικός διευθυντής της Porsche, Holger Haerter έχουν θέσει στο διοικητικό συμβούλιό της. Ο πρόεδρος της Volkswagen, Ferdinand Piech, μέλος της οικογενείας που ελέγχει την Porsche θα καταστεί ο τρίτος επίσημος εκπρόσωπος στο διοικητικό συμβούλιο της Porsche.
H τιμή του 911 Turbo, το πιο ακριβό μοντέλο μεταξύ των 911 της εταιρείας, έχει τιμή εκκίνησης 122.900 δολ. στις ΗΠΑ. Η Boxster, το πιο φθηνό σπορ μοντέλο της Porsche τιμάται στα 45.000 δολ., ενώ το Cayman κοστίζει 58.900 δολάρια. Η τιμή του Cayenne κυμαίνεται από 42.200 έως 111.600 δολάρια.