Ο Διοικητής της Αγροτικής Τράπεζας κ. Δ. Μηλιάκος με αφορμή την παρουσίαση της εμπορικής ταυτότητας του ελληνικού ελαιολάδου στις αγορές της Ε.Ε., των ΗΠΑ, της Κίνας, της Ιαπωνίας, της Ινδίας, της Ρωσίας και της Ουκρανίας, που κατοχύρωσε με πρωτοβουλία της η ΑΤΕbank, δήλωσε ότι «σε στενή συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Εξωτερικού Εμπορίου και μια σειρά Ενώσεων Γεωργικών Συνεταιρισμών, όπως Λακωνίας, Μεσσηνίας, Πεζών, Μεσσαράς, Μονοφατσίου και Σητείας, ξεκίνησε, πριν από 7 μήνες, μια πρωτοποριακή διαδικασία. Από σήμερα θα μπορεί το ελληνικό ελαιόλαδο των συνεταιριστικών οργανώσεων να φθάνει με τη δική του εμπορική ταυτότητα (λογότυπο, σήμα) τυποποιημένο στο πιο σημαντικό καταναλωτικό κοινό σε όλον σχεδόν τον κόσμο.
Η επιλογή των σημάτων και των ονομάτων*, που σχεδιάσθηκαν από τη θυγατρική μας ATE Advertising, ενσωματώνει ιστορικά στοιχεία, όπως ο ιονικός κίονας, η ναυς, η θάλασσα και η ελιά με λέξεις όπως oniro, naviros, filion, rizes, olizen και oliola. Η διαδικασία κατοχύρωσης των εμπορικών σημάτων ήταν χρονοβόρα και δύσκολη. Διαπιστώθηκε ότι ονόματα από την ελληνική ιστορία και τις πόλεις της αρχαίας Ελλάδας, όπως αυτό της Σπάρτης, έχουν ήδη κατοχυρωθεί από ανταγωνιστές μας.
Από σήμερα, οι συνεταιριστικές Οργανώσεις της χώρας μας μπορούν να αξιοποιούν τη δυνατότητα που τους παρέχει, αφιλοκερδώς η ΑΤΕbank και να επωφελούνται από τα σημαντικά αποτελέσματα της ισχυρής ονομασίας και του αναγνωρίσιμου σήματος που συνδυάζεται με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας του ελαιολάδου».