Ολοκληρωμένη πρόταση που αφορά την καθιέρωση μιας παγκόσμιας εισφοράς για τις εκπομπές CO2 των πλοίων υπέβαλε το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS). Το Επιμελητήριο, που εκπροσωπεί το 80% του παγκόσμιου εμπορικού στόλου, υπέβαλε την πρότασή του στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ), ζητώντας ένα διεθνώς αποδεκτό μέτρο βασισμένο στην αγορά για την επιτάχυνση της ανάπτυξης καυσίμων μηδενικού άνθρακα.
Ολοκληρωμένη πρόταση που αφορά την καθιέρωση μιας παγκόσμιας εισφοράς για τις εκπομπές CO2 των πλοίων υπέβαλε το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS). Το Επιμελητήριο, που εκπροσωπεί το 80% του παγκόσμιου εμπορικού στόλου, υπέβαλε την πρότασή του στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ), ζητώντας ένα διεθνώς αποδεκτό μέτρο βασισμένο στην αγορά για την επιτάχυνση της ανάπτυξης καυσίμων μηδενικού άνθρακα.
Σύμφωνα με την πρόταση, η εισφορά θα βασίζεται σε υποχρεωτικές καταβολές από τα πλοία άνω των 5.000 gt και θα αφορά κάθε τόνο διοξειδίου του άνθρακα που θα εκπέμπεται. Τα κεφάλαια θα διατίθενται σε ένα Fund για το κλίμα, υπό τον ΙΜΟ, το οποίο, θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη της υποδομής ανεφοδιασμού που απαιτείται σε λιμάνια σε όλον τον κόσμο για την προμήθεια καυσίμων όπως υδρογόνο και αμμωνία, διασφαλίζοντας τη συνέπεια στην πράσινη μετάβαση του κλάδου, τόσο για τις ανεπτυγμένες, όσο και για τις αναπτυσσόμενες οικονομίες. Επίσης, θα χρησιμοποιηθεί για να μειωθεί το χάσμα τιμών μεταξύ καυσίμων μηδενικού άνθρακα και συμβατικών καυσίμων.