Έκτακτες ζημίες στη χρήση 2006 επέφερε η ολοκλήρωση του εταιρικού μετασχηματισμού και της αναδιοργάνωσης του ομίλου Intracom.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, τα αποτελέσματα του 2006
επηρεάζονται από πολλά έκτακτα στοιχεία απόρροια της παραπάνω αναδιάρθρωσης και συνεπώς δεν είναι συγκρίσιμα με τα αντίστοιχα του 2005.
Αναλυτικά, σε ενοποιημένο επίπεδο η Intracom εμφάνισε ζημίες ύψους 68,8 εκατ. ευρώ έναντι κερδών ύψους 3,2 εκατ. ευρώ το 2005.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών μειώθηκε κατά 2,12% και διαμορφώθηκε σε 524,028 εκατ. ευρώ.
Στη μητρική, ο τζίρος μειώθηκε κατά 92,41% και διαμορφώθηκε στα 19,207 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά φόρων υποχώρησαν κατά 98,69%, στα 103.000 ευρώ.
Η διοίκηση θα προτείνει στη γενική συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος 0,10 ευρώ ανά μετοχή.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η αποσχισθείσα INTRACOM TELECOM ενοποιείται κανονικά για το α' εξάμηνο του 2006, ενώ για το β' εξάμηνο ενοποιείται με τη μέθοδο της καθαρής θέσης.
Στα αποτελέσματα προ φόρων, περιλαμβάνεται η ζημία, ύψους 18,5 εκατ. ευρώ, που προέκυψε από τη μεταβίβαση του 51% της INTRACOM TELECOM.
Στον ενοποιημένο φόρο εισοδήματος συμπεριλαμβάνεται και ο φόρος μεταβίβασης 6,6 εκατ. ευρώ, ο οποίος βαραίνει εκτός από τα ενοποιημένα και τα αποτελέσματα μετά φόρων της μητρικής εταιρείας.
Ο Όμιλος INTRACOM TELECOM αποτελεί για τη μητρική εταιρία, από την 01/07/2006, "επένδυση σε συγγενή" και ως εκ τούτου στις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις της INTRACOM HOLDINGS περιλαμβάνεται, ως "ζημία από συγγενείς επιχειρήσεις", το 49% των αντίστοιχων αποτελεσμάτων του Ομίλου INTRACOM TELECOM για το β' εξάμηνο του 2007. Η ζημία οφείλεται κυρίως στις προβλέψεις απαξίωσης αποθεμάτων λόγω εναρμόνισης των λογιστικών πρακτικών του Ομίλου INTRACOM TELECOM με αυτές του Ομίλου της Sistema.
Στα αποτελέσματα του Ομίλου INTRACOM IT SERVICES περιλαμβάνονται προβλέψεις για επισφαλείς απαιτήσεις, έκτακτους κινδύνους και απαξίωση αποθεμάτων.
Η Hellas On Line ενοποιείται από 01/02/2006 και εμφανίζει διευρυμένες ζημίες λόγω των αυξημένων επενδύσεων για τη δημιουργία ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών, του έντονου ανταγωνισμού για την απόκτηση ισχυρής συνδρομητικής βάσης και της επιθετικής πολιτικής marketing.