Η Adidas αναβάθμισε το outlook για τα μεγέθη της στο σύνολο του έτους, αρά τη μείωση των πωλήσεων στην Κίνα, όπου ορισμένοι καταναλωτές έκαναν μποϊκοτάζ στη μάρκα αθλητικών ενδυμάτων για την στάση της ενάντια στις φερόμενες παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Η Adidas αναβάθμισε το outlook για τα μεγέθη της στο σύνολο του έτους, αρά τη μείωση των πωλήσεων στην Κίνα, όπου ορισμένοι καταναλωτές έκαναν μποϊκοτάζ στη μάρκα αθλητικών ενδυμάτων για την στάση της ενάντια στις φερόμενες παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Στην έκθεση κερδών για το δεύτερο τρίμηνο, η Adidas είπε ότι τα έσοδα αυξήθηκαν παντού εκτός από την Ευρύτερη Κίνα, ιδιαίτερα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, οδηγώντας σε αύξηση 55% στις πωλήσεις του β' τριμήνου από το προηγούμενο έτος.
«Βλέπουμε τη Βόρεια Αμερική, τη Λατινική Αμερική και την Ευρώπη να έχουν πολύ, πολύ ισχυρή ανάπτυξη και βλέπουμε αβεβαιότητα στην Κίνα, αλλά είμαι πεπεισμένος ότι θα σημειώσουμε μεγάλη επιτυχία στην Κίνα και φέτος», δήλωσε ο Kasper Rorsted, CEO της Adidas, στο CNBC.
Τα καθαρά κέρδη της Adidas διαμορφώθηκαν στα 397 εκατ. ευρώ στο β' τρίμηνο, έναντι ζημίας 295 εκατ. ευρώ που καταγράφηκε το β' τρίμηνο του 2020, όπου η πανδημία του κορωνοϊού βρισκόταν στην κορύφωσή της. Τα online έσοδα συρρικνώθηκαν κατά 14% στο β' τρίμηνο, καθώς περισσότεροι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να επισκεφτούν τα καταστήματα. Η Adidas γνώρισε ραγδαία άνοδο στις online πωλήσεις την αντίστοιχη περίοδο του 2020 καθώς πολλές αγορές βρίσκονταν σε lockdown.
Η Adidas αύξησε τις προοπτικές της, λέγοντας ότι τώρα αναμένει αύξηση πωλήσεων έως και 20% σε ετήσια βάση το 2021, υποστηριζόμενη από επερχόμενες κυκλοφορίες προϊόντων και το γεγονός ότι περισσότεροι άνθρωποι θα μπορούν να παρακολουθούν αθλητικές εκδηλώσεις.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από το CNBC