ΑΥΞΗΣΗ 19% σημείωσαν το δεύτερο εξάμηνο της χρήσης οι πωλήσεις της Burberry Group Plc, της βρετανικής εταιρείας ειδών πολυτελείας που παρουσιάζει το μοντέλο Kate Moss στις διαφημίσεις της, καθώς η εταιρεία άνοιξε νέα καταστήματα στην Πράγα και την ισπανική πόλη, Σεβίλλη.
Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 458 εκατ. λίρες στερλίνες (912 εκατ. δολ.) το εξάμηνο έως και τον Μάρτιο από 384 εκατ. λίρες (αναθεωρημένα αποτελέσματα) πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στο Λονδίνο. Κατά μέσον όρο, πέντε οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν ότι τα έσοδα θα ήταν 447 εκατ. λίρες στερλίνες.
Οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν καθώς οι καταναλωτές αγόρασαν περισσότερες τσάντες Manor των 1.500 δολ. και μαντώ, παρόμοια με αυτά που φορά η Victoria Beckham, η σύζυγος του ποδοσφαιριστή David Beckham. H Burberry πρόσθεσε έξι καταστήματα την εξεταζόμενη χρονική περίοδο, συμπεριλαμβανομένου και ενός που άνοιξε στα τέλη Μαρτίου στο Μάντσεστερ της Αγγλίας, ενώ σχεδιάζει να επικεντρώσει το ενδιαφέρον της στην επέκταση λιανικής στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ φέτος.
Η εταιρεία είπε ότι σχεδιάζει να αυξήσει το εμβαδόν λιανικής κατά περίπου 13% φέτος. Η Burberry εισπράττει περισσότερα από τα καταναλωτικά αγαθά που πουλά στα δικά της καταστήματα αντί μέσω καταστημάτων χονδρικής ή πολυκαταστημάτων.
Οι μετοχές της εταιρείας ειδών πολυτελείας, υποχώρησαν 6 πένες, ποσοστό 0,9% φθάνοντας σήμερα στις 8:12 π.μ. στο Λονδίνο, τοπική ώρα, στις 703 πένες η μία. Φέτος έχουν σημειώσει άνοδο 8,9%, οδεύοντας να σημειώσουν άνοδο για πέμπτο συνεχόμενο έτος από το 2002 όταν εισήλθε στο Χρηματιστήριο. Πέρυσι, σημείωσαν άνοδο 53%, τη δεύτερη μεγαλύτερη άνοδο μεταξύ των 14 μετοχών των εταιρειών που απαρτίζουν τον Bloomberg Europe Fashion Index, ο οποίος σημείωσε άνοδο 12%.
Η Burberry ανταγωνίζεται με εταιρείες συμπεριλαμβανομένης της PPR SA, κατόχου του σήματος Gucci, που ανακοίνωσε αύξηση 18% των πωλήσεων ειδών πολυτελείας το 2006. Η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, με είδη που σχεδιάζει ο Marc Jacobs, αύξησε τα έσοδά της από την πώληση δερματίνων ειδών κατά 9% πέρυσι.
Η βρετανική εταιρεία το δεύτερο εξάμηνο πραγματοποίησε 25% υψηλότερες πωλήσεις, φθάνοντας τα 241 εκατ. λίρες.
Οι πωλήσεις από τα πολυκαταστήματα αυξήθηκαν 14% φθάνοντας στα 151 εκατ. λίρες το δεύτερο εξάμηνο. Οι πωλήσεις των προϊόντων της από καταστήματα κατόπιν αδείας, συμπεριλαμβανομένων των αρωμάτων και των γυαλιών ηλίου, αυξήθηκαν 9%, φθάνοντας στα 41 εκατ. λίρες.
Η εταιρεία είπε ότι αναθεώρησε τις πωλήσεις του δευτέρου εξαμήνου το προηγούμενο έτος επειδή άλλαξαν οι μέθοδοι μετατροπής των ξένων νομισμάτων.