ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ στην υπηρεσία BlackBerry αντιμετωπίζει στη Βόρειο Αμερική και σε άλλα μέρη του κόσμου η Research In Motion Ltd. Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει το χρονοδιάγραμμα επίλυσης αυτών των προβλημάτων και το πότε θα αρχίσει να λειτουργεί πάλι η υπηρεσία.
«Παρακαλώ σας γνωρίζουμε ότι αντιμετωπίζουμε προβλήματα στις υπηρεσίες μας που προκαλούν καθυστερήσεις στην αποστολή και την λήψη μηνυμάτων», αναφέρεται σε μαγνητοφωνημένη ταινία σε αριθμό τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών στο Βανκούβερ του Καναδά. Η εταιρεία θα παρέχει νεότερες πληροφορίες το συντομότερο δυνατό. Στελέχη της RIM στο Οντάριο όπου εδρεύει η εταιρεία δεν βρέθηκαν άμεσα για να σχολιάσουν το θέμα.
Τα προβλήματα στην παροχή υπηρεσιών ενδέχεται να περιορίζονται μόνο στη Βόρειο Αμερική, και σε κάποια άλλα μέρη του κόσμου. Εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ασία και την Ευρώπη είπαν ότι δεν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα.
H NTT DoCoMo Inc., δεν έλαβε αναφορές για προβλήματα αναφορικά με την υπηρεσία BlackBerry, δήλωσε από τηλεφώνου ο εκπρόσωπός της, Masanori Goto. H Taiwan Mobile, που παρέχει την υπηρεσία του BlackBerry στην Ταϊβάν, δεν είχε αναφορές για προβλήματα, δήλωσε η εκπρόσωπός της, Shirley Zhu. O εκπρόσωπος της Vodafone, Mark Pursey είπε ότι οι πελάτες της εταιρείας που έχουν την υπηρεσία του BlackBerry δεν αντιμετώπισαν κάποιο τεχνικό πρόβλημα. H Vodafone, είναι η μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας της Ευρώπης.
Ο εκπρόσωπος της General Motors Corp., Chris Preuss, που είναι στο Ντιτρόϊτ, ήταν ένας από τους Αμερικανούς που ταξίδεψαν στην Κίνα και είχαν προβλήματα σήμερα με την κάλυψη του BlackBerry.
«To BlackBerry είναι η μόνη υπηρεσία μέσω της οποίας μπορώ να επικοινωνήσω», είπε o Preuss που βρίσκεται στην Κίνα, συμπληρώνοντας: «Οταν δεν υπάρχει κάλυψη, παραλύω».
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IDC η Research In Motion κατείχε το τέταρτο τρίμηνο το 45% των εκσυγχρονισμένων τηλεφώνων με στοιχεία, όπως e-mail. Η Palm Inc., η δεύτερη τη τάξει είχε το 18%, ενώ η Motorola Inc. είχε το 12%.