Στη στρατηγική κάθετης και οριζόντιας επέκτασης του ομίλου αποδίδει η διοίκηση της Despec την ενίσχυση των οικονομικών αποτελεσμάτων κατά τη διάρκεια του 2000.
Συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Despec το 2000 ανήλθε σε 35 δισ. δρχ. σημειώνοντας αύξηση κατά 144% σε σχέση με το 1999, ενώ τα προ φορών κέρδη του ομίλου αυξήθηκαν κατά 145% ξεπερνώντας τα 2,6 δισ. δρχ. έναντι 1,06 δισ. δρχ. που ήταν το 1999. Μετά από δικαιώματα μειοψηφίας τα κέρδη ανήλθαν σε 1,6 δις. δρχ. έναντι 958 εκατ. δρχ.
Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Despec, ο πρώτος άξονας της στρατηγικής του ομίλου αφορά τη δραστηριοποίησή του μέσω της μητρικής εταιρείας του ομίλου αλλά και μέσω των θυγατρικών της στους τομείς: ·Computer Supplies & Peripherals ·Home Entertainment ·Mobile Business –Mobile Entertainment-Mobile Computing ·Παραγωγή & Διάθεση Ψηφιακών Μέσων (CD-Rs, DVD-Rs κ.α.).
Ο δεύτερος άξονας στρατηγικής του ομίλου Despec αφορά την επέκτασή του στο εξωτερικό. Μέσω εξαγορών και ιδρύσεων εταιρειών και μέσω των συνεργατών του ο όμιλος έχει σήμερα σημαντική παρουσία σε όλες τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ειδικότερα, η Despec Turkey, η Despec Romania και η Despec Cyprus σκοπεύουν να εκμεταλλευτούν τις μεγάλες προοπτικές που παρουσιάζουν οι αγορές των χωρών στις οποίες δραστηριοποιούνται.
Παράλληλα, ο όμιλος προχωρά στο σχεδιασμό της διείσδυσης όλων των προϊόντων και υπηρεσιών των εταιριών του ομίλου στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Σύντομα αναμένεται να ολοκληρωθούν νέες στρατηγικές κινήσεις του ομίλου σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης που παρουσιάζουν αξιόλογες προοπτικές ανάπτυξης.