Την γαστρονομική και πολιτισμική κληρονομιά, το απαράμιλλο φυσικό τοπίο, αλλά και την μοναδική φιλοξενία των κατοίκων της Ανατολικής Χαλκιδικής, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τρεις δημοσιογράφοι και ένας blogger από την Πολωνία, στη διάρκεια δημοσιογραφικού ταξιδίου (press trip), που υλοποίησε από τις 3 έως τις 7 Ιουνίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Πολωνίας, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης της προ του Άθω περιοχής («Eastern Halkidiki»).
Την γαστρονομική και πολιτισμική κληρονομιά, το απαράμιλλο φυσικό τοπίο, αλλά και την μοναδική φιλοξενία των κατοίκων της Ανατολικής Χαλκιδικής, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τρεις δημοσιογράφοι και ένας blogger από την Πολωνία, στη διάρκεια δημοσιογραφικού ταξιδίου (press trip), που υλοποίησε από τις 3 έως τις 7 Ιουνίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Πολωνίας, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης της προ του Άθω περιοχής («Eastern Halkidiki»).
Στην αποστολή συμμετείχαν οι δημοσιογράφοι Kazimierz-Zbigniew Sikorski της εφημερίδας «Polska Times» (έντυπη και διαδικτυακή), Joanna Klimowicz από την δημοφιλή διαδικτυακή πύλη ειδήσεων Gazeta (gazeta.pl), Monika Sikorska του ειδησεογραφικού δικτύου Wirtualna Polska (wp.pl ) και Grzegorz Rybka, ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας podrozebezosci.pl.
Κατά την παραμονή τους στην περιοχή, οι Πολωνοί επισκέπτες συμμετείχαν σε ειδικά διαμορφωμένο πρόγραμμα για την προβολή της ελληνικής κουζίνας και των τοπικών προϊόντων στη πολωνική αγορά, δοκίμασαν γαστρονομικές απολαύσεις και συμμετείχαν στην προετοιμασία τοπικών συνταγών από την σεφ Ντίνα Νικολάου, στην Αμμουλιανή. Παράλληλα, παρακολούθησαν ειδική εκδήλωση στο Παλαιοχώρι, αφιερωμένη στον ποντιακό ελληνισμό και έκαναν τον περίπλου της χερσονήσου του Άθω. Κατά την παραμονή τους στην περιοχή, οι Πολωνοί δημοσιογράφοι μετέδιδαν συνεχή ρεπορτάζ στα ΜΜΕ με τα οποία συνεργάζονται.
Την τελευταία τριετία, η Πολωνία έχει αναδειχθεί σε μία από τις κορυφαίες αγορές προέλευσης τουριστών στη χώρα μας, με 1 εκατομμύριο αεροπορικές αφίξεις το 2019, ενώ την δύσκολη χρονιά του 2020 κατέλαβε την 3η θέση στις αφίξεις από το εξωτερικό, μετά την Γερμανία και την Βρετανία. Η προβολή της ελληνικής γαστρονομίας αποτελεί σημαντικό πυλώνα του θεματικού τουρισμού σύμφωνα με την στρατηγική του ΕΟΤ για το 2021, ενώ η Χαλκιδική, ως τουριστικός προορισμός, κερδίζει διαρκώς στις προτιμήσεις των Πολωνών τουριστών.