Οι εμβολιασμένοι Αμερικανοί βγαίνουν όλο και περισσότερο φέτος την άνοιξη αλλά όχι τόσο όσο οι μη εμβολιασμένοι.
Οι εμβολιασμένοι Αμερικανοί βγαίνουν όλο και περισσότερο φέτος την άνοιξη αλλά όχι τόσο όσο οι μη εμβολιασμένοι.
Οι εμβολιασμένοι καταναλωτές στις ΗΠΑ έχουν λιγότερες πιθανότητες να βγουν σε εστιατόρια και χώρους ψυχαγωγίας από εκείνους που δεν σκοπεύουν να κάνουν το εμβόλιο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Cardify.
Οι εμβολιασμένοι «προχωρούν με προσεκτική αισιοδοξία», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Cardify, Ντέρικ Φανγκ. «Δεν νιώθουν ακόμα πολύ άνετα με το να συμμετέχουν σε ζωντανή ψυχαγωγία όπου υπάρχει πλήθος ανθρώπων», εξήγησε.
Τα άτομα που δεν έχουν εμβολιαστεί, από την άλλη πλευρά, τείνουν να είναι πιο ανεκτικά στον κίνδυνο και ήδη ζουν μια σχετικά φυσιολογική ζωή, πρόσθεσε. «Καθώς τα μέρη ανοίγουν, είναι αυτοί που οδηγούν την κατανάλωση», συνέχισε.
Οι δαπάνες σε χώρους ψυχαγωγίας αυξήθηκαν κατά 20% μεταξύ των καταναλωτών που δεν σκοπεύουν να κάνουν το εμβόλιο τον Απρίλιο σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2020. Οι δαπάνες για την ψυχαγωγία αυξήθηκαν μόλις 10% μεταξύ των εμβολιασμένων ατόμων κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με την Cardify.
Σε όλη τη χώρα, η κυκλοφορία των πεζών (ένας δείκτης για τις δαπάνες) σε πολλούς παρόχους προσωπικών υπηρεσιών, όπως αεροδρόμια, ξενοδοχεία και θέατρα, εξακολουθεί να είναι κάτω από τα επίπεδα προ πανδημίας.
Αλλά αυξάνεται από την περίοδο του χειμώνα και έχει αυξηθεί πιο γρήγορα σε πολιτείες με ποσοστά εμβολιασμού κατά του Covid-19 κάτω από το 45% στις 3 Μαΐου από ό, τι σε πολιτείες με υψηλότερα ποσοστά, σύμφωνα με ανάλυση της Earnest Research.
Η Cardify ανέλυσε περίπου 1.600 καταναλωτές που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα επιβράβευσης για κινητά για να προσδιορίσει εάν εμβολιάστηκαν με τουλάχιστον μία δόση ή όχι και στη συνέχεια ανέλυσε τις ανώνυμες συναλλαγές πιστωτικών και χρεωστικών καρτών ανά κατάσταση εμβολιασμού.
Τα στοιχεία σχετικά με τις δαπάνες και την επισκεψιμότητα υποδηλώνουν ότι τα υψηλότερα ποσοστά εμβολιασμού δεν ήταν ο πρωταρχικός μοχλός πίσω από τα πρώτα στάδια της οικονομικής ανάκαμψης, η οποία ξεκίνησε σοβαρά αυτή την άνοιξη στις ΗΠΑ.
Αυτή η δυναμική πιθανότατα θα αλλάξει τους επόμενους μήνες καθώς περισσότερα άτομα εμβολιάζονται, οι περιπτώσεις Covid-19 μειώνονται και η οδηγίες για τη δημόσια υγεία εξελίσσονται, λένε οι αναλυτές.
Ο μέσος αριθμός των κρουσμάτων Covid-19 που αναφέρθηκαν πρόσφατα μειώνεται για σχεδόν ένα μήνα καθώς περισσότερος πληθυσμός εμβολιάστηκε πλήρως.
Σχεδόν όλες οι πολιτείες με υψηλότερα ποσοστά εμβολιασμού - και πιο αργή ανάκαμψη των προσωπικών δαπανών - είναι πολιτείες που ψήφισαν τον πρόεδρο Μπάιντεν στις εκλογές του 2020, σύμφωνα με τον Earnest.
Υπάρχουν πολλές διαφορές μεταξύ των πολιτειών που ψήφισαν τον Μπάιντεν και εκείνων που ψήφισαν τον πρώην πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ.
Μερικές θα μπορούσαν να εξηγήσουν τα διαφορετικά πρότυπα δαπανών.
Για παράδειγμα, οι μπλε πολιτείες είχαν αυστηρότερους επιχειρηματικούς περιορισμούς κατά την διάρκεια της πανδημίας. Επιπλέον, ορισμένες μπλε πολιτείες στα βορειοανατολικά χτυπήθηκαν από πολύ νωρίς, γεγονός που θα μπορούσε να ωθήσει τους κατοίκους σε αυτές τις περιοχές να υιοθετήσουν τις διαδικτυακές συνήθειες αγορών, δήλωσε ο διευθυντής αναλυτικών δεδομένων στο Earnest, Ζαχ Άμσελ.
Οι διαδικτυακές δαπάνες συνεχίζουν να αντιπροσωπεύουν υψηλότερο μερίδιο των συνολικών δαπανών σε πιο εμβολιασμένες μπλε πολιτείες από ό, τι στις κόκκινες, σύμφωνα με στοιχεία του Earnest.
Οι επισκέψεις σε αεροδρόμια, ξενοδοχεία και θέατρα σε λιγότερο εμβολιασμένες πολιτείες είχαν ανακάμψει τον Απρίλιο στο 71,2% των προ της πανδημίας επιπέδων έναντι 52,7% σε περισσότερα εμβολιασμένες πολιτείες, σύμφωνα με στοιχεία του Earnest. Οι επισκέψεις στο γυμναστήριο ανέκαμψαν στο 87,3% των προ-πανδημικών επιπέδων σε λιγότερο εμβολιασμένες πολιτείες έναντι 68,5% σε περισσότερες εμβολιασμένες.
Οι εμβολιασμένοι ξοδεύουν περισσότερα για προσωπικές υπηρεσίες από ό, τι νωρίτερα στην πανδημία, και σε ορισμένες κατηγορίες, όπως τα εστιατόρια, πλησιάζουν τα πρότυπα δαπανών των μη εμβολιασμένων καταναλωτών, σύμφωνα με την Cardify.
Οι δαπάνες στα εστιατόρια των εμβολιασμένων καταναλωτών αυξήθηκαν περίπου 10% τον Απρίλιο του 2021 σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2020. Μόλις τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, οι δαπάνες στα εστιατόρια μειώθηκαν κατά 40% από τον Ιανουάριο του 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία της Cardify.
Ο Φανγκ από την Cardify αναμένει ότι οι δαπάνες μεταξύ εμβολιασμένων ατόμων θα μπουν σε πλήρη ισχύ μέχρι το καλοκαίρι, καθώς η καθοδήγηση για τη δημόσια υγεία αλλάζει και οι άνθρωποι γίνονται πιο άνετοι στο να συνεχίσουν τις καθημερινές τους δραστηριότητες.
Δεδομένου ότι τα αμερικανικά Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων εξέδωσαν νέες οδηγίες νωρίτερα αυτό το μήνα, πολλές επιχειρήσεις όπως η Walmart, η Costco Wholesale και η Trader Joe's ανακοίνωσαν ότι χαλαρώνουν την χρήση μάσκας για εμβολιασμένα άτομα.
Οι μεγαλύτερες δαπάνες θα βοηθήσουν στην οικονομική ανάπτυξη φέτος. Οι οικονομολόγοι αναμένουν ότι η ανάπτυξη θα αυξηθεί περαιτέρω το δεύτερο τρίμηνο και θα παραμείνει σταθερή το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Πολλοί αναμένουν ότι η παραγωγή θα αυξηθεί μεταξύ 6% και 7% το 2021.
Τα εμβόλια κατά του Covid-19 καθιστούν δυνατή την αναστολή της πανδημίας ενώ καθιστούν εφικτά δραστηριότητες και εκδηλώσεις που είχαν «παγώσει», όπως ταξίδια, γάμους, παραστάσεις, συναντήσεις και άλλα.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Wall Street Journal