Οι συνολικές πωλήσεις α΄ τετραμήνου της Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας Α.Ε. μετά και την επαναλειτουργία του μεγαλύτερου μέρους των φυσικών καταστημάτων της στις 5 Απριλίου, με τη μέθοδο του click in store και click away, ενισχύονται κατά 31%.
Οι συνολικές πωλήσεις α΄ τετραμήνου της Ι. Κλουκίνας – Ι. Λάππας Α.Ε. μετά και την επαναλειτουργία του μεγαλύτερου μέρους των φυσικών καταστημάτων της στις 5 Απριλίου, με τη μέθοδο του click in store και click away, ενισχύονται κατά 31%.
Αισιοδοξία απορρέει από το γεγονός ότι θετικό πρόσημο 2,32% καταγράφουν οι πωλήσεις α΄τετράμηνου της εταιρείας σε σύγκριση και με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2019, πριν την έλευση της πανδημίας του Covid-19. Oι καθαρές λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα σημείωσαν αύξηση 27% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 5% σε σχέση με το α’ τετράμηνο του 2019 (καθεστώς αγοράς σε πλήρη λειτουργία). Το ηλεκτρονικό κατάστημα συνέβαλε κατά 39,40% στις λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα του τετράμηνου, ενώ τον Απρίλιο που επαναλειτούργησαν τα καταστήματα το ποσοστό αυτό σταθεροποιήθηκε σε περίπου 24%.
Σημαντική ανάκαμψη έχουν δείξει και οι πωλήσεις λιανικής της Ρουμανίας που σημείωσαν αύξηση 71% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2020. Η εταιρεία και σε αυτήν την αγορά επενδύει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με τη λειτουργία του mothercare.ro, το οποίο συνεχώς κερδίζει μερίδιο αγοράς αλλά και σε νέο σημείο πώλησης εντός του 2021.
Ομοίως ανάκαμψη έχουν δείξει και οι υπόλοιπες αγορές των Βαλκανίων στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις λιανικής της Σερβίας σημείωσαν αύξηση 48% και της Αλβανίας 47%.
Το θετικό αποτέλεσμα πωλήσεων του τετράμηνου σε συνδυασμό με την επιστροφή στην κανονικότητα και την άρση των περιοριστικών μέτρων λειτουργίας του λιανεμπορίου που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση δημιουργούν στη διοίκηση του ομίλου αισιοδοξία για την πορεία των πωλήσεων για το υπόλοιπο του 2021. Τέλος η αλλαγή στην καταναλωτική συνείδηση των πελατών για αγορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων και η συνεχής επένδυση στη βελτίωση του δικού της ηλεκτρονικού καταστήματος δημιουργούν ένα δίχτυ ασφαλείας μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
naftemporiki.gr