Τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης πωλήσεων από το 2007 κατέγραψε το 2020 η ΠΛΑΙΣΙΟ. Σε μια περίοδο που η υγειονομική κρίση προκάλεσε αβεβαιότητα για το μέλλον της οικονομίας, η εταιρεία κατάφερε να παρουσιάσει ισχυρή αύξηση σε διψήφιο ποσοστό της τάξης του 11,8% στις ενοποιημένες πωλήσεις το 2020 φτάνοντας στα 354,6 εκατ. ευρώ από 317,1 εκατ. ευρώ.
Τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης πωλήσεων από το 2007 κατέγραψε το 2020 η ΠΛΑΙΣΙΟ. Σε μια περίοδο που η υγειονομική κρίση προκάλεσε αβεβαιότητα για το μέλλον της οικονομίας, η εταιρεία κατάφερε να παρουσιάσει ισχυρή αύξηση σε διψήφιο ποσοστό της τάξης του 11,8% στις ενοποιημένες πωλήσεις το 2020 φτάνοντας στα 354,6 εκατ. ευρώ από 317,1 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα σημαντική ήταν η βελτίωση των προ φόρων και μετά κερδών. Τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας ανήλθαν στα 58 εκατ. ευρώ, αποδεικνύοντας την υγεία και την ευρωστία του ομίλου. Η επένδυση σε υποδομές και η επέκταση σε νέες προϊοντικές κατηγορίες, όπως οι οικιακές συσκευές, ενίσχυσαν την εμπορική δραστηριότητα της ΠΛΑΙΣΙΟ παρά το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων. Ειδικότερα, οι οικιακές συσκευές σημείωσαν αύξηση πωλήσεων με ρυθμό ανάπτυξης 80% για το Β’ εξάμηνο που υπάρχουν συγκριτικά στοιχεία.
Μέσα στο 2020, και παρά το γεγονός ότι τα καταστήματα παρέμειναν συνολικά κλειστά για περίπου 3 μήνες, η ΠΛΑΙΣΙΟ εξυπηρέτησε:
✓ 6.500.000 κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο
✓ 52.000.000 επισκέψεις στο Plaisio.gr
✓ 1.500.000 παραδόσεις, έχοντας επενδύσει έξυπνα στα logistics
✓ Περισσότερους από 350.000 νέους πελάτες
Βασικός παράγοντας αυτής της εξέλιξης αποτέλεσε το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας. Ακόμα και εν μέσω πανδημίας, η «Πλαίσιο» προσέφερε στους ανθρώπους της την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, δίνοντάς τους ταυτόχρονα την ευκαιρία να εξελιχθούν με νέους ρόλους στην εταιρεία. Συγκεκριμένα, σημείωσαν συνολικά 46.812 ώρες ψηφιακής εκπαίδευσης, ενώ 60 συνεργάτες κατέκτησαν υψηλότερη θέση.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της ΠΛΑΙΣΙΟ, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κος Γιώργος Γεράρδος, ανέφερε πως «η ηγετική θέση της εταιρείας στην κατηγορία των μεγάλων επιχειρήσεων συμπληρώθηκε από την ισχυρή βελτίωση των πωλήσεων στις μικρές επιχειρήσεις και τους τελικούς καταναλωτές. Η νέα αυτή πραγματικότητα, μας οδήγησε στο να επενδύσουμε στην πολυδιάστατη γνώση των ανθρώπων μας αφού αξιοποιήσαμε μεγάλο μέρος του κόσμου μας από τα καταστήματα, αντί αναστολής, σε άλλα κανάλια κι έτσι όχι μόνο αντιμετωπίσαμε την αυξημένη ζήτηση αλλά στηρίξαμε τη στρατηγική multichannel που ήδη μετράει 25 χρόνια στην εταιρεία». Παράλληλα, εστίασε στη μακροχρόνια στρατηγική της διοίκησης, την έμφαση στις επενδύσεις σε υποδομές σε αντιδιαστολή με τον ανεξέλεγκτα μεγάλο αριθμό καταστημάτων. Μια στρατηγική που δικαιώθηκε και οδήγησε την εταιρεία σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία, σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία.
Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Κωνσταντίνο Γεράρδο, «το 2020 ήταν η χρονιά που ο κλάδος της λιανικής πέρασε πρωτόγνωρες αλλαγές. Σημασία έχουν οι επενδύσεις σε σοβαρές logistics & e‐commerce υποδομές, η αξιοπιστία στις παραδόσεις και σε κάθε υπόσχεση προς τον πελάτη, η ευελιξία και η ταχύτητα αντίδρασης που έχει η εταιρική ομάδα». Και συμπλήρωσε λέγοντας πως «η ΠΛΑΙΣΙΟ είναι ακριβώς αυτό: μια εταιρεία που ανέκαθεν επένδυε σε σοβαρές τεχνολογικές και logistics υποδομές, που έχει εμμονή με την ειλικρίνεια και την αξιοπιστία προς τον πελάτη και ελαφριές εταιρικές δομές, με εύφλεκτα και ουσιαστικά αντανακλαστικά. Αυτός είναι κι ο λόγος των καλών αποτελεσμάτων: Αύξηση πωλήσεων, με αιχμή του δόρατος την αυξημένη ζήτηση για τεχνολογία λόγω τηλε‐εργασίας και τηλε‐εκπαίδευσης, αξιοσημείωτη αύξηση νέων πελατών και σημαντική αύξηση πωλήσεων οικιακών συσκευών».
Να σημειωθεί πως παρ’ όλες τις δυσμενείς συνθήκες, η ΠΛΑΙΣΙΟ όχι μόνο υλοποίησε τις CSR ενέργειες που είχε ήδη προγραμματίσει για το 2020 αλλά δημιούργησε και περαιτέρω ευκαιρίες για να ενισχύσει τον σημαντικό πυλώνα της εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα:
Η ΠΛΑΙΣΙΟ συμπληρώνει 52 χρόνια παρουσίας στην αγορά. Από τα 12 τ.μ. της Στουρνάρη, πλέον βρίσκεται στα 22.500 τ.μ. του υπερσύγχρονου κέντρου logistics στη Μαγούλα. Αποτελεί μία 100% ελληνική επιχείρηση, έχει διανύσει μισό αιώνα λειτουργίας, διαδραματίζοντας ρόλο “leader” στην ελληνική αγορά, με 24 καταστήματα και service points σε όλη την Ελλάδα, πάνω από 180 εξειδικευμένους τεχνικούς, 1.500 εργαζόμενους και τζίρο που ξεπερνά τα 300.000.000 ευρώ.