Η παραγωγή αυτοκινήτων στη Βρετανία αυξήθηκε κατά 47% τον Μάρτιο σε σύγκριση με την παραγωγή αυτοκινήτων τον ίδιο μήνα του 2020, όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σταμάτησαν την παραγωγή τους εν μέσω έξαρσης της πανδημίας Covid-19, καταγράφοντας την πρώτη αύξηση παραγωγής από τον Αύγουστο του 2019, σύμφωνα με την αρμόδια βιομηχανική ένωση (SMMT).
Η παραγωγή αυτοκινήτων στη Βρετανία αυξήθηκε κατά 47% τον Μάρτιο σε σύγκριση με την παραγωγή αυτοκινήτων τον ίδιο μήνα του 2020, όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σταμάτησαν την παραγωγή τους εν μέσω έξαρσης της πανδημίας Covid-19, καταγράφοντας την πρώτη αύξηση παραγωγής από τον Αύγουστο του 2019, σύμφωνα με την αρμόδια βιομηχανική ένωση (SMMT).
Ο όγκος παραγωγής καταγράφηκε στα 115.498 αυτοκίνητα τον προηγούμενο μήνα, όπως δείχνουν τα στοιχεία της SMMT.
«Ο όγκος παραγωγής θα έπρεπε πάντα να αυξάνεται, αλλά παραμένει κάτω του μέσου όρου, με την απώλεια από τη μείωση της παραγωγής περίπου στα 11 δισεκατομμύρια λίρες στη διάρκεια του προηγούμενου χρόνου», δήλωσε ο διευθυντής της SMMT Μάικ Χοζ.
Ο αναφερόμενος βιομηχανικός τομέας βρίσκεται αντιμέτωπος και με την πρόκληση της έλλειψης μικροκυκλωμάτων, ενώ αναπροσαρμόζει το πλαίσιο των δραστηριοτήτων του στους νέους εμπορικούς όρους μεταξύ της Βρετανίας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που αποτελεί τη μεγαλύτερη εξαγωγική αγορά του, σύμφωνα με την SMMT.
Σε μία έρευνα μεταξύ των μελών της SMMT, το 91% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι διαθέτουν περισσότερο χρόνο και πόρους στη διαχείριση εμπορικών ζητημάτων που σχετίζονται με το πλαίσιο Βρετανίας-ΕΕ σε σύγκριση με το 2020.
Έξι στις δέκα μεγάλες επιχειρήσεις αναμένουν ότι η ανάκαμψη από τoν Covid-19 θα απαιτήσει ελάχιστο χρόνο έξι μηνών, ενώ 1/3 από αυτές αναμένουν περίοδο ανάκαμψης τουλάχιστον 2 ετών.
«Οι εταιρείες έχουν ήδη να απορροφήσουν επιπλέον κόστη που προκύπτουν από το νέο πλαίσιο των εμπορικών μας σχέσεων με την ΕΕ, αλλά πρέπει επίσης να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες, νέες διαδικασίες, αλλά και στην αναβάθμιση της κατάρτισης του εργατικού δυναμικού τους», δήλωσε ο Χοζ.
Πηγή: ΑΜΠΕ