Η Διεθνής Έκθεση Καταναλωτικών Προϊόντων της Κίνας (The China International Consumer Products Expo) που θα πραγματοποιηθεί από τις 7 έως τις 10 Μαΐου στη νησιωτική επαρχία Χαϊνάν, αποτελώντας ένα νέο παράθυρο, για τη νέα προώθηση υψηλού επιπέδου του ανοίγματος της κινεζικής οικονομίας, όπως ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Εμπορίου (MOC).
Η Διεθνής Έκθεση Καταναλωτικών Προϊόντων της Κίνας (The China International Consumer Products Expo) που θα πραγματοποιηθεί από τις 7 έως τις 10 Μαΐου στη νησιωτική επαρχία Χαϊνάν, αποτελώντας ένα νέο παράθυρο, για τη νέα προώθηση υψηλού επιπέδου του ανοίγματος της κινεζικής οικονομίας, όπως ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Εμπορίου (MOC).
Η έκθεση αναδεικνύει ότι το Πεκίνο είναι πάντοτε προσηλωμένο στην εθνική πολιτική της συνέχισης του ανοίγματος της κινεζικής οικονομίας, προωθώντας αποφασιστικά την παγκοσμιοποίηση της, δήλωσε ο υφυπουργός Εμπορίου Γουάνγκ Μπινγκνάν, προσθέτοντας ότι η Κίνα καλωσορίζει όλες τις χώρες για να επιβιβαστούν στο «τραίνο εξπρές» της κινεζικής οικονομικής ανάπτυξης.
Η αναφερόμενη έκθεση, είναι η πρώτη έκθεση που θα πραγματοποιηθεί σε κινεζικό εθνικό επίπεδο, με το επίκεντρο του ενδιαφέροντος την ποιότητα των καταναλωτικών προϊόντων, δήλωσε ο Γουάνγκ στη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου, ενώ θα εξυπηρετήσει την κατασκευή του λιμανιού ελεύθερου εμπορίου στη Χαϊνάν.
Η ίδια έκθεση, θα επεκτείνει την εσωτερική ζήτηση και θα προωθήσει την οικονομική ανάπτυξη υψηλής ποιότητας. Παράλληλα, θα βοηθήσει την προώθηση του νέου αναπτυξιακού μοντέλου της «διπλής κυκλοφορίας» που επιτρέπει την εκατέρωθεν ενίσχυση της εσωτερικής και της εξωτερικής αγοράς προϊόντων, με την εσωτερική αγορά, να αποτελεί την ουσιαστική οδό υποστήριξης, σύμφωνα με τον Γουάνγκ.
Περισσότερες από 1.300 εμπορικές ετικέτες προϊόντων από 69 χώρες και περιοχές θα παρουσιαστούν στην αναφερόμενη εκθεσιακή διοργάνωση, η οποία αναμένεται ότι θα προσελκύσει περισσότερους από 20.000 αγοραστές και περισσότερους από 200.000 επισκέπτες.
Η έκθεση, θα καλύψει εκθεσιακό χώρο μεγαλύτερο των 80.000 τετραγωνικών μέτρων, συμπεριλαμβανομένων και 60.000 τετραγωνικών μέτρων χώρου παρουσίασης διεθνών εκθεμάτων, για την έκθεση ρολογιών, καλλυντικών, κοσμημάτων, αυτοκινήτων, κότερων, καταναλωτικών ηλεκτρονικών, ποτών και τροφίμων, αλλά και προϊόντων ατομικής υγείας, εταιριών με ηγετική θέση στην αγορά.
Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Xinhua