Live webinar με θέμα «Ικανοποίηση Πελατών: ο κρίσιμος παράγοντας για την ανάπτυξη της επιχείρησης», διοργανώνει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), την Τετάρτη 21 Απριλίου 2021 και ώρες 15:00-16:00.
Live webinar με θέμα «Ικανοποίηση Πελατών: ο κρίσιμος παράγοντας για την ανάπτυξη της επιχείρησης», διοργανώνει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), την Τετάρτη 21 Απριλίου 2021 και ώρες 15:00-16:00.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με προσκεκλημένο ομιλητή τον κ. Πασχάλη-Αλέξανδρο Τεμεκενίδη, Διευθυντή Ερευνών της εταιρίας δημοσκοπήσεων PALMOS ANALYSIS, σκοπός του webinar είναι η κατανόηση των βασικών συστατικών της ικανοποίησης του πελάτη, η ανάπτυξη επιτυχημένης μεθοδολογίας για την μέτρησή της και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης.
Στο webinar θα αναπτυχθούν θέματα όπως:
Η εκδήλωση είναι ανοικτή, κατόπιν εγγραφής. Για την εγγραφή σας, μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα συμμετοχής, μέσω του link στην πλατφόρμα ZOOM: https://zoom.us/webinar/register/WN_xRzOqhW7SYiudGNR15OwQQ, μέχρι τις 20.4.2021 και στη συνέχεια θα λάβετε το σύνδεσμο ηλεκτρονικής παρακολούθησης.
Μετά το πέρας των εισηγήσεων θα διεξαχθεί συζήτηση με τους συμμετέχοντες.
Στην περίπτωση, που επιθυμείτε να υποβάλετε, εκ των προτέρων, σχετικό ερώτημα, μπορείτε να το στείλετε εγγράφως στο Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, Τύπου και Εκδόσεων του ΕΒΕΘ, τηλ. 2310370132, Ανδρομάχη Γεωργίου [email protected] & Άννα Μπένη: [email protected] .
Σημειώνεται ότι τα προσωπικά δεδομένα που θα καταχωρίσουν οι ενδιαφερόμενοι κατά την υποβολή της φόρμας συμμετοχής θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά στα πλαίσια της παρούσας εκδήλωσης.