Με σχεδόν το ένα τρίτο του συνολικού πληθυσμού της Γης, ήτοι περί τα 7,8 δισ. άτομα, να είναι παίκτες βιντεοπαιχνιδιών (gamers) σύμφωνα με τα στοιχεία της Statista, γερμανικής εταιρείας που ειδικεύεται σε δεδομένα αγοράς και καταναλωτών, ο εν λόγω χώρος αποτελεί ένα τεράστιο αναπτυξιακό πεδίο για τις επιχειρήσεις, ακόμα και αυτές των τροφίμων. H πανδημία, ωστόσο, έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην περαιτέρω ανάπτυξη του gaming, καθώς το καθεστώς του lockdown οδήγησε ακόμη περισσότερο κόσμο στον «μαγικό» κόσμο των διαδικτυακών παιχνιδιών.
Με σχεδόν το ένα τρίτο του συνολικού πληθυσμού της Γης, ήτοι περί τα 7,8 δισ. άτομα, να είναι παίκτες βιντεοπαιχνιδιών (gamers) σύμφωνα με τα στοιχεία της Statista, γερμανικής εταιρείας που ειδικεύεται σε δεδομένα αγοράς και καταναλωτών, ο εν λόγω χώρος αποτελεί ένα τεράστιο αναπτυξιακό πεδίο για τις επιχειρήσεις, ακόμα και αυτές των τροφίμων. H πανδημία, ωστόσο, έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην περαιτέρω ανάπτυξη του gaming, καθώς το καθεστώς του lockdown οδήγησε ακόμη περισσότερο κόσμο στον «μαγικό» κόσμο των διαδικτυακών παιχνιδιών.
Ερασιτέχνες και επαγγελματίες gamers δημιουργούν μια τεράστια αγορά παγκοσμίως και δεν είναι καθόλου περίεργο ότι όλο και περισσότερα προϊόντα κυκλοφορούν ειδικά για gamers. Ειδικά προϊόντα «gamer» εμφανίστηκαν για πρώτη φορά όσον αφορά υπολογιστές, laptops και περιφερειακά, στη συνέχεια ήρθαν ειδικές καρέκλες και τραπέζια, αλλά σήμερα υπάρχουν προϊόντα που κατασκευάζονται αποκλειστικά για gamers σε σχεδόν κάθε κατηγορία.
Ειδικά προϊόντα
Το καταναλωτικό πεδίο «επεκτάθηκε» σε παιχνίδια, ρούχα, μπλουζάκια, καπέλα μπέιζμπολ και κούπες με λογότυπα παιχνιδιών σχεδόν παντού. Διατίθενται επίσης προστατευτικά γυαλιά, ενώ ισχυρά σήματα, όπως η Nike και η Puma, έχουν λανσάρει παπούτσια σχεδιασμένα ειδικά για gamers. Επίσης, χάρη στη συνεργασία της Axe με τη Microsoft, στα ράφια των καταστημάτων σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία έχουν ήδη τοποθετηθεί αποσμητικά, αφρόλουτρα και σαμπουάν.
Ακόμη, η βιομηχανία τροφίμων γνωρίζει ότι οι gamers έχουν ειδικές ανάγκες και θέλουν να παίζουν με υψηλή συγκέντρωση για πολλές ώρες, μένοντας ξύπνιοι ακόμη κι ολόκληρο το βράδυ. Έτσι, οι gamers της Βόρειας Αμερικής έχουν τη δυνατότητα να καταναλώνουν σνακ πλούσια σε καφεΐνη και ταυρίνη κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού τους. Σε όλο και περισσότερες χώρες, μάλιστα, ετοιμάζονται ειδικά μενού για gamers από πιτσαρίες και μαγαζιά fast food.