Επιμορφωτικό webinar για την παρουσίαση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος σε στελέχη 96 ταξιδιωτικών πρακτορείων από χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, διοργάνωσε στις 4 Μαρτίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας, στο πλαίσιο ευρύτερου προγράμματος ανάλογων δράσεων που προγραμματίζει τους προσεχείς μήνες η συγκεκριμένη υπηρεσία.
Επιμορφωτικό webinar για την παρουσίαση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος σε στελέχη 96 ταξιδιωτικών πρακτορείων από χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, διοργάνωσε στις 4 Μαρτίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας, στο πλαίσιο ευρύτερου προγράμματος ανάλογων δράσεων που προγραμματίζει τους προσεχείς μήνες η συγκεκριμένη υπηρεσία.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, κατά τη διάρκεια του webinar παρουσιάστηκαν city break προορισμοί (Αθήνα, Θεσσαλονίκη) και άλλες περιοχές της Ελλάδας (Νησιά Αιγαίου, Δωδεκάνησα, Ιόνια νησιά, Κρήτη), καθώς και ειδικότερες μορφές τουρισμού (Γαστρονομία, Τουρισμός Πολυτελείας, Μουσεία και ελληνικά μνημεία UNESCO, Θαλάσσιος τουρισμός κ.ά.) που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες και τα ενδιαφέροντα των ταξιδιωτών από τις χώρες αυτές.
Την παρουσίαση συντόνισε το πρακτορείο «HiSeas International Travel Group» με έδρα στην Κίνα και σε αυτήν συμμετείχαν στελέχη του τμήματος πωλήσεων από 40 πρακτορεία της Ταϊλάνδης, 35 της Ινδονησίας, οκτώ του Βιετνάμ, έξι της Μαλαισίας, πέντε της Σιγκαπούρη και δύο της Μυανμάρ.