Η Entersoft γνωστοποιεί ότι στις 1 Μαρτίου 2021 υπεγράφη, σε υλοποίηση της σχετικής έγκρισης του Δ.Σ. της εταιρείας Συμφωνητικό Αγοραπωλησίας Εταιρικών Μεριδίων, μέσω του οποίου η Entersoft αγόρασε το σύνολο των εταιρικών μεριδίων (100%) της εταιρείας περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία Wedia Υπηρεσίες Διαδικτύου και Επικοινωνίας.
Η Entersoft γνωστοποιεί ότι στις 1 Μαρτίου 2021 υπεγράφη, σε υλοποίηση της σχετικής έγκρισης του Δ.Σ. της εταιρείας Συμφωνητικό Αγοραπωλησίας Εταιρικών Μεριδίων, μέσω του οποίου η Entersoft αγόρασε το σύνολο των εταιρικών μεριδίων (100%) της εταιρείας περιορισμένης ευθύνης με την επωνυμία Wedia Υπηρεσίες Διαδικτύου και Επικοινωνίας.
Το εταιρικό κεφάλαιο της Wedia ανέρχεται στο ποσό των 30.000,00 ευρώ ολοσχερώς καταβεβλημένο, και διαιρείται σε χίλια εταιρικά μερίδια, ονομαστικής αξίας τριάντα ευρώ εκάστου. Το συνολικό τίμημα ανέρχεται στο ποσό των 500.000 ευρώ και εξοφλήθηκε ολοσχερώς κατά την υπογραφή του συμφωνητικού. Το συνολικό συμφωνηθέν τίμημα θα χρηματοδοτηθεί από τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας.
Σύμφωνα με τον ισολογισμό του 2020, η Wedia είχε έσοδα περί τα 1,4 εκατ. ευρώ και θετικό καθαρό ταμείο. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στις 1/3/2021 ήταν 29 άτομα. Η εταιρεία εξειδικεύεται στη σχεδίαση και ανάπτυξη απαιτητικών Web και eCommerce εφαρμογών, καθώς και υπηρεσιών digital marketing, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού.
Η εξαγορά αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο στρατηγικής της Entersoft για την πλήρη υποστήριξη μετασχηματισμού των επιχειρήσεων με αξιοποίηση του eCommerce, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα αναγκαία λογισμικά της εφοδιαστικής αλυσίδας σε omnichannel επίπεδο. Μετά την εξαγορά της Optimum και την ενίσχυση του τομέα software για Logistics, τώρα η Entersoft ενισχύει δυναμικά τη γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών της στον τομέα της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση για πρώτη φορά ένας οργανισμός μπορεί να καλύψει συνολικά, με δικά του προϊόντα και υπηρεσίες, όλη την εμπειρία ενός καταναλωτή (customer journey), από την καμπάνια προώθησης προϊόντων μέχρι την ολοκλήρωση της συναλλαγής (business transaction), συνδυάζοντας προϊόντα και υπηρεσίες User Experience, eCommerce, Logistics, CRM Analytics. και Digital Marketing.
naftemporiki.gr