Με τρεις σημαντικές διακρίσεις, δύο Χρυσά και ένα Bronze βραβείο τιμήθηκαν οι ψηφιακές παραγωγές για την προβολή της Περιφέρειας Αττικής ως τουριστικό προορισμό στα φετινά IAB MiXX awards.
Με τρεις σημαντικές διακρίσεις, δύο Χρυσά και ένα Bronze βραβείο τιμήθηκαν οι ψηφιακές παραγωγές για την προβολή της Περιφέρειας Αττικής ως τουριστικό προορισμό στα φετινά IAB MiXX awards.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα Χρυσά βραβεία αφορούν στις κατηγορίες
α) Brand Awareness & Positioning για την αναβάθμιση της αντίληψης του «brand Αττική» και των χαρακτηριστικών της ,
και
β) Social για τις προωθητικές ενέργειες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το engagement του κοινού στο του «brand Αττική».
Επίσης,
(γ), Bronze βραβείο απέσπασε η Περιφέρεια Αττικής στην κατηγορία Cross-media integration, η οποία αναδεικνύει καμπάνιες που προβάλλονται ενσωματώνοντας πολλαπλές οθόνες ή πλατφόρμες, είτε αποκλειστικά ψηφιακές, είτε σε συνδυασμό και με συμβατικά Μέσα.
Η Περιφέρεια σημειώνει ότι η καμπάνια επικοινωνίας της Περιφέρειας Αττικής δημιουργήθηκε πριν από τον Φεβρουάριο του 2020 και τη νέα πραγματικότητα που επέφερε η πανδημία στον Τουρισμό και στη νέα τουριστική αντίληψη του παγκόσμιου κοινού. Για το λόγο αυτό η παραγωγή των βίντεο θα αναπροσαρμοστεί στη φιλοσοφία της τουριστικής ασφάλειας εν μέσω COVID-19 , όπως εισηγήθηκε ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης.
«Παρά την κρισιμότητα των στιγμών που εξακολουθούμε να βιώνουμε με την εξέλιξη της πανδημίας στην Ελλάδα και την Αττική,
είμαι σίγουρος ότι το 2021 θα δώσει την ευκαιρία στον Τουρισμό μας να ζωντανέψει, και ότι η Αττική θα κερδίσει άξια την θέση της μεταξύ των πλέον δημοφιλών διεθνώς προορισμών. Στη χρονιά που πέρασε εστιάσαμε στην προσαρμογή της στρατηγικής μας στις προκλήσεις του Ψηφιακού Τουρισμού, αλλά και στις νέες επιλογές του τουριστικού κοινού όπως αυτές διαμορφώνονται οδεύοντας προς την μετά-COVID εποχή.
Η ασφάλεια των ταξιδιωτών της Αττικής παραμένει στο επίκεντρο των πρωτοβουλιών μας, ειδικά για την φετινή χρονιά, γι αυτό και η καμπάνια επικοινωνίας θα προσαρμοστεί με τα κατάλληλα μηνύματα προς αυτή την κατεύθυνση», δήλωσε ο περιφερειάρχης Αττικής.
Η παραγωγή της καμπάνιας αφορά σε 11 αφηγηματικά και θεματικά videos που επιτυγχάνουν την δημιουργία awareness για τον τουριστικό προορισμό Αττική, ως πόλο έλξης όλων των εποχών που προσφέρεται για όλες τις ηλικίες, πολιτιστικές και επιχειρηματικές εμπειρίες, αλλά και island hopping.
Οι τρεις αυτές διακρίσεις επιβραβεύουν την προσπάθεια της Περιφέρειας Αττικής να επαναπροσδιορίσει την τουριστική ταυτότητα της Αττικής, ως μια αιώνια μητρόπολη του κόσμου, έναν σύγχρονο, κοσμοπολίτικο τουριστικό προορισμό, που προσφέρει αυθεντικές τουριστικές εμπειρίες, πολλαπλές επιλογές, σε ποικίλα κοινά, 12 μήνες το χρόνο.
Επιβραβεύουν επίσης τη δημιουργικότητα και σκληρή προσπάθεια της εταιρείας παραγωγής Steficon στην παροχή 360ο υπηρεσιών ψηφιακής επικοινωνίας στην Περιφέρεια Αττικής.
Την σκηνοθεσία των videos ανέλαβαν οι Θ. Παπαδουλάκης και Μ. Ντούζα ενώ η παραγωγή ήταν της εταιρείας Steficon, καθώς επίσης μέρος αυτής εκτέλεσε η Indigo View.