Ευκολία παράδοσης, προσωποποιημένη πληροφόρηση και αναζήτηση νέων προϊόντων είναι οι τάσεις στην εγχώρια κατανάλωση, σύμφωνα με τα ευρήματα της παγκόσμιας έρευνας της KPMG που διεξήχθη σε 16 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Ευκολία παράδοσης, προσωποποιημένη πληροφόρηση και αναζήτηση νέων προϊόντων είναι οι τάσεις στην εγχώρια κατανάλωση, σύμφωνα με τα ευρήματα της παγκόσμιας έρευνας της KPMG που διεξήχθη σε 16 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Τα ευρήματα της έρευνας «Me, My Life, My Wallet», τα οποία δημοσιοποίησε το Παγκόσμιο Κέντρο Αριστείας Πελατών της KPMG International, αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την προσέγγισή τους, ώστε να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών τους εκεί που είναι σήμερα, αλλά και εκεί που θα βρίσκονται στο μέλλον.
«Η σε βάθος γνώση των πελατών και των αναγκών τους θα είναι κρίσιμης σημασίας για τις επιχειρήσεις σε αυτή τη νέα εποχή προκειμένου να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα νέα δεδομένα, να επιβιώσουν σήμερα και να αναπτυχθούν αύριο» αναφέρει ο Τάσος Πάντος, Senior Manager και Management Consulting της KPMG στην Ελλάδα. Ειδικότερα, οι εγχώριοι καταναλωτές άλλαξαν και προσαρμόστηκαν στον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων, στις νέες μεθόδους click away, click n’collect και σε νέο τρόπο εργασίας και μάθησης.
Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας, απόρροιας του lockdown, είναι ότι το 85% των καταναλωτών θεωρεί ότι ο τρόπος και η ευκολία παράδοσης των προϊόντων, όταν η αγορά γίνεται ηλεκτρονικά, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπειρία τους, ενώ το 80% θεωρεί ότι η προσωποποιημένη πληροφόρηση ενισχύει την πιστότητα και ενδυναμώνει τη σχέση με την εταιρεία, καθώς πλέον δεν γίνεται με φυσικό τρόπο. Το 70% δοκίμασε νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας και ειδικότερα προϊόντα και υπηρεσίες που προωθούν την υγεία και την ευεξία, ενώ το 90% εκτιμά τις εταιρείες που προάγουν την εταιρική υπευθυνότητα και των οποίων οι ενέργειες ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους πεποιθήσεις και αξίες.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 36% των καταναλωτών επιθυμεί από τις εταιρείες να περιορίσουν-επιλύσουν τα προβλήματα/καθυστερήσεις που σχετίζονται με την παράδοση προϊόντων, ενώ το 49% έχει περιορίσει τις αγορές (έναντι αποταμίευσης) λόγω της αβεβαιότητας και της αναστολής εργασίας που ισχύει σε πολλές χώρες.