Έναν «οδικό χάρτη» μέσω του οποίου οι μεσίτες ασφαλίσεων τα επόμενα χρόνια θα επιδιώξουν να διπλασιάσουν την παραγωγή τους, από τα 500 εκατ. ευρώ που είναι σήμερα, στο 1 δισ. ευρώ, περιέγραψε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων, κ. Μιχάλης Τζωρτζωρής, μιλώντας στο πλαίσιο της 1ης ψηφιακής ημερίδας του ΣΕΜΑ, με τίτλο «Branding SEMA - Rebranding Brokers».
Από την έντυπη έκδοση
Έναν «οδικό χάρτη» μέσω του οποίου οι μεσίτες ασφαλίσεων τα επόμενα χρόνια θα επιδιώξουν να διπλασιάσουν την παραγωγή τους, από τα 500 εκατ. ευρώ που είναι σήμερα, στο 1 δισ. ευρώ, περιέγραψε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων, κ. Μιχάλης Τζωρτζωρής, μιλώντας στο πλαίσιο της 1ης ψηφιακής ημερίδας του ΣΕΜΑ, με τίτλο «Branding SEMA - Rebranding Brokers».
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, βασική προϋπόθεση για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι οι λήπτες της ασφάλισης να ενημερωθούν εμπεριστατωμένα για τα οφέλη που έχουν να αποκομίσουν ζητώντας για την κάλυψή τους τη συνδρομή των πλέον εξειδικευμένων και έμπειρων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, που δεν είναι άλλοι από τους μεσίτες ασφαλίσεων.
«Είναι στο δικό μας χέρι, στο χέρι των μεσιτών ασφαλίσεων, να μεταφέρουμε τα σωστά μηνύματα στο ασφαλιζόμενο κοινό ώστε να το φέρουμε ακόμη πιο κοντά μας. Για την επίτευξη του κρίσιμου αυτού στόχου θα πρέπει να δράσουμε από κοινού, με συντονισμό και υπό την ομπρέλα του ΣΕΜΑ» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μιχάλης Τζωρτζωρής, για να προσθέσει ότι μέσα από έναν ισχυρό φορέα οι μεσίτες ασφαλίσεων θα επιτύχουν μεγαλύτερη ισχύ στο επιχειρείν.
5+1 προϋποθέσεις
Στο πλαίσιο αυτό, συμπλήρωσε ο πρόεδρος του συνδέσμου, «το πλάνο μας "Branding ΣEMA" αποτελεί ένα πρώτο βήμα για την περαιτέρω διείσδυσή μας στην αγορά, έχοντας ήδη εξασφαλίσει τα χαρακτηριστικά ενός θεσμικού, σύγχρονου, οικονομικά υγιή και αυξημένου κύρους φορέα. Στη στρατηγική αυτή πρέπει να στηριχτούμε ώστε να οδηγηθούμε στη 2η φάση του σχεδίου μας που ονομάζουμε "Rebranding Brokers". Και για επιτύχουμε τον στόχο μας απαιτούνται 5 + 1 προϋποθέσεις» πρόσθεσε ο κ. Μ. Τζωρτζωρής, αναφέροντας «το μακρόπνοο πλάνο, την οικονομική ισχύ, το κύρος, την αξιοπιστία, τη μεθοδολογία και το κυριότερο όλων», όπως είπε, «τη στήριξη του συνόλου των μελών του Συνδέσμου. Δεν πρέπει να λείπει κανείς από αυτή την προσπάθεια» συμπλήρωσε με έμφαση.
Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του ΣΕΜΑ, Γιώργος Ζαφειρίου, ενημέρωσε για τη διαπραγμάτευση με την ΟΑΣΕ για τη σύναψη της Κλαδικής Σύμβασης Μισθοδοσίας καθώς για την ψήφιση του νέου εργατικού νόμου 4635/2019, που δεν επιτρέπει τη μονομερή προσφυγή εκ μέρους των συνδικαλιστικών φορέων.
Στη πληθωρική συμμετοχή έξι μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΜΑ στο 21ο Insurance & Reinsurance Conference της ΕΑΕΕ στην Ύδρα αναφέρθηκε ο κ. Κωστής Αλφιέρης, αντιπρόεδρος του Συνδέσμου, τονίζοντας ότι το meeting στην Ύδρα αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία να ενισχυθεί η εικόνα του ΣΕΜΑ, καθότι στο πλαίσιο της διοργάνωσης ο Σύνδεσμος βρέθηκε κοντά στην πλειονότητα των CEOs της αγοράς, πέρασε προς όλους ένα μήνυμα ενότητας, συμφώνησε νέες χορηγίες και έλαβε την απόφαση να επιμείνει διοργανωτικά στις μεγάλες εκδηλώσεις.
Στη στρατηγική επικοινωνίας του ΣΕΜΑ αναφέρθηκε το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και υπεύθυνος της Επιτροπής Επικοινωνίας του Συνδέσμου, Τάσος Χατζηθεοδοσίου, στις νέες υποδομές του ΣΕΜΑ αναφέρθηκε η κ. Αλίκη Βιτάλη, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου, τονίζοντας ότι αποτέλεσαν μέρος του σχεδίου εκσυγχρονισμού του ΣΕΜΑ και στην οικονομική διαχείριση του ΣΕΜΑ αναφέρθηκε η κ. Βασιλική Δράκου, ταμίας του Διοικητικού Συμβουλίου.