Άμεσες ενέργειες για την εξυπηρέτηση των Λ/Φ στις Δ.Ο.Υ. χωρίς ραντεβού και κατά προτεραιότητα, ζητεί με νέα επιστολή του προς τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γεώργιο Πιτσιλή, με κονιοποίηση προς το υπουργείο Εσωτερικών και το Οικονο0μικπο Επιμελητήριο Ελλάδας, ο Λογιστικός Σύλλογος Αθηνών.
Άμεσες ενέργειες για την εξυπηρέτηση των Λ/Φ στις Δ.Ο.Υ. χωρίς ραντεβού και κατά προτεραιότητα, ζητεί με νέα επιστολή του προς τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γεώργιο Πιτσιλή, με κονιοποίηση προς το υπουργείο Εσωτερικών και το Οικονο0μικπο Επιμελητήριο Ελλάδας, ο Λογιστικός Σύλλογος Αθηνών.
Η επιστολή αναφέρει ότι σε συνέχεια της υπ’ αρ. 2605/11.02.2021 εγκυκλίου του Υπ. Εσωτερικών με αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/144/οικ. 2605 και ειδικότερα στο άρ.7 αυτής, που αφορά την εξυπηρέτηση κοινού στις δημόσιες υπηρεσίες, για ακόμα μία φορά δεν συμπεριλαμβάνονται οι Λ/Φ.
Επιπλέον, σημειώνει ότι η Γενική Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης της ΑΑΔΕ,. με έγγραφο με αρ. πρωτ. Α.Τ.Δ. Α 1011943 ΕΞ 2021 ενημερώνει τις υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. ως εξής:
ΘΕΜΑ: «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού»
ΣΧΕΤ: Η αριθ.ΔΙΔΑΔ/Φ.69/144/οικ.2605/11.02.2021 εγκύκλιος του Υπουργείου Εσωτερικών.
Σε συνέχεια προηγουμένων εγκυκλίων, σας κοινοποιούμε την παραπάνω εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών που έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο (ΑΔΑ:9ΣΦΕ46ΜΤΛ6-ΞΑ4), αναφορικά με θέματα προσωπικού των Υπηρεσιών του Δημοσίου, για την αντιμετώπιση της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού.
Η παρούσα εγκύκλιος έχει αναρτηθεί κεντρικά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών www.ypes.gr, καθώς και στη διαδρομή «Ανθρώπινο Δυναμικό Δημοσίου Τομέα – Ανθρώπινο Δυναμικό».
Παρακαλούνται οι υπηρεσίες - αποδέκτες για την εφαρμογή των αναφερομένων οδηγιών στην εγκύκλιο.
Της παρούσης να λάβουν γνώση όλοι οι υπάλληλοι, με κάθε πρόσφορο τρόπο.
Αποτέλεσμα, των παραπάνω ενεργειών, υπογραμμίζει ο Λογιστικός Σύλλογος Αθηνών είναι να μην λαμβάνεται υπόψη η προγενέστερη εγκύκλιος ΔΔΑΔ Α 1140715 ΕΞ 2020 από τις υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. και συνεπώς, να εξαιρείται - μεταξύ άλλων - η εξυπηρέτηση των Λ/Φ στις υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. χωρίς ραντεβού, γεγονός που, όπως υποστηρίζει ο Σύλλογος, εμποδίζει την διεκπεραίωση εργασιών, ειδικά κατά την κρίσιμη αυτή εποχή που διανύουμε, το μεγαλύτερο πλήθος των διαδικασιών αυτών, διαχειριστικά διεκπεραιώνεται από τον Κλάδο.