Η General Motors δήλωσε την Τρίτη ότι επεκτείνει τις περικοπές παραγωγής σε τρία εργοστάσια έως τουλάχιστον τα μέσα Μαρτίου και κατασκευάζει μεν, αφήνει ελλιπή δε οχήματα σε δύο άλλα εργοστάσια λόγω της παγκόσμιας έλλειψης τσιπ ημιαγωγών.
Η General Motors δήλωσε την Τρίτη ότι επεκτείνει τις περικοπές παραγωγής σε τρία εργοστάσια έως τουλάχιστον τα μέσα Μαρτίου και κατασκευάζει μεν, αφήνει ελλιπή δε οχήματα σε δύο άλλα εργοστάσια λόγω της παγκόσμιας έλλειψης τσιπ ημιαγωγών.
Η GM δεν αποκάλυψε πόσος όγκος θα χαθεί στην τελευταία της απόφαση ή ποιος προμηθευτής και ανταλλακτικά οχημάτων επηρεάστηκαν από την έλλειψη τσιπ, αλλά είπε ότι το επίκεντρο παραμένει στη διατήρηση της παραγωγής σε εργοστάσια που κατασκευάζουν τα υψηλότερα κέρδη της οχήματα και SUV. Η GM είπε ότι σκοπεύει να καλύψει όσο το δυνατόν περισσότερη χαμένη παραγωγή.
«Η προσφορά τσιπ παραμένει ένα ζήτημα που αντιμετωπίζει ολόκληρη η βιομηχανία. Το σχέδιο της GM είναι να αξιοποιήσει κάθε διαθέσιμο για να κατασκευάσει και να αποστείλει τα πιο δημοφιλή και απαιτούμενα προϊόντα μας», δήλωσε ο εκπρόσωπος της GM David Barnas.
Η GM είπε ότι επεκτείνει τη διακοπή λειτουργίας στα εργοστάσιά της στο Fairfax του Κάνσας, στο Ingersoll, Οντάριο και στο Σαν Λούις Ποτοσί στο Μεξικό έως τα μέσα Μαρτίου, όταν θα επανεκτιμήσει την κατάσταση, είπε. Επιπλέον, η GM θα κατασκευάσει αλλά θα αφήσει ελλιπή για μεταγενέστερα οχήματα τελικής συναρμολόγησης σε εργοστάσια στο Wentzville, στο Μιζούρι και Ramos Arizpe, Μεξικό.
Τα οχήματα GM που επηρεάζονται από τα αδρανή εργοστάσια περιλαμβάνουν τα Chevrolet Malibu sedan, Cadillac XT4 SUV, Chevy Equinox και GMC Terrain SUV, ενώ τα οχήματα που κατασκευάστηκαν για μεταγενέστερη τελική συναρμολόγηση περιλαμβάνουν τα Chevy Colorado και GMC Canyon pickups και Chevy Blazer SUV.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία την προηγούμενη εβδομάδα ανακοίνωσε θα διακόψει προσωρινά την παραγωγή της σε τρία εργοστάσια, στις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Μεξικό, από την επόμενη εβδομάδα. Για τον ίδιο λόγο, η εταιρεία θα μειώσει στο μισό την παραγωγή της στο εργοστάσιο Μπουπγιεόνγκ 2, στη Νότια Κορέα.
Για όσο διάστημα η διαθεσιμότητα των μικροκυκλωμάτων παραμένει αβέβαιη, ο όμιλος θα επανεξετάζει την κατάσταση σε εβδομαδιαία βάση.
Τα τσιπ είναι άκρως απαραίτητα στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλά χρησιμοποιούνται ευρέως και σε πολλούς άλλους τομείς. Η ζήτησή τους εκτοξεύτηκε μετά την έναρξη της πανδημίας, κυρίως λόγω της τηλεργασίας.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από το Reuters