Σε οργάνωση και αγώνα ενάντια στην πολιτική των εφοπλιστών, της κυβέρνησης, καλούν τους συναδέλφους τους τρία Σωματεία Ναυτεργατών, καταγγέλλοντας ότι τροπολογία στην οποία το πρόστιμο που υπήρχε με το Ν.Δ 187/1973 για παραβίαση του χρόνου εργασίας και ανάπαυσης που ήταν 500 ευρώ για κάθε ναυτεργάτη, μετατρέπεται σε 1000 ευρώ την ημέρα.
Σε οργάνωση και αγώνα ενάντια στην πολιτική των εφοπλιστών, της κυβέρνησης, καλούν τους συναδέλφους τους τρία Σωματεία Ναυτεργατών, καταγγέλλοντας ότι τροπολογία στην οποία το πρόστιμο που υπήρχε με το Ν.Δ 187/1973 για παραβίαση του χρόνου εργασίας και ανάπαυσης που ήταν 500 ευρώ για κάθε ναυτεργάτη, μετατρέπεται σε 1000 ευρώ την ημέρα.
Οι ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ και ΠΕΕΜΑΓΕΝ, τονίζουν ότι η συντριβή των ΣΣΕ, της κοινωνικής ασφάλισης, των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων στους ναυτεργάτες, για να εφαρμοστούν τα «διεθνή κρατούντα», που θέλουν να επιβάλλουν οι εφοπλιστές σε όλες τις κατηγορίες καραβιών, βρίσκεται σε εξέλιξη με νόμους της κυβέρνησης της ΝΔ και αποτελούν συνέχεια των προηγούμενων κυβερνήσεων.
Σε άλλο ένα νομοσχέδιο του υπουργείου ναυτιλίας, όπως υποστηρίζουν τα Σωματεία, για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας των εφοπλιστών, προστέθηκε τροπολογία στην οποία το πρόστιμο που υπήρχε με το Ν.Δ 187/1973 για παραβίαση του χρόνου εργασίας και ανάπαυσης και ήταν 500 ευρώ για κάθε ναυτεργάτη, μετατρέπεται σε 1000 ευρώ την ημέρα.
Άλλο ένα προκλητικό προνόμιο, υπογραμμίζουν, για τους εφοπλιστές, που θα το χρησιμοποιήσουν στις ήδη μειωμένες οργανικές συνθέσεις εντείνοντας τα εξαντλητικά ωράρια εργασίας, για να μην εφαρμόζουν διπλά πληρώματα, να συνεχίσουν να αυξάνουν τα κέρδη τους, από την άγρια εκμετάλλευση των ναυτεργατών.
Στην ίδια κατεύθυνση, σημειώνουν τα Σωματεία, εντάσσεται και η ηλεκτρονική πλατφόρμα marefind.com, που προβάλλεται σε σημερινό δημοσίευμα και όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται: «είναι μια νέα, σύγχρονη, εναλλακτική ηλεκτρονική πλατφόρμα, που απλοποιεί τη διαδικασία εξεύρεσης εργασίας στη διεθνή ναυτιλία και το yachting, είτε αφορά το πλοίο, το σκάφος, είτε τα ναυτιλιακά γραφεία στη στεριά».
Τα Σωματεία, τονίζουν ότι είναι ένα ηλεκτρονικό παραμάγαζο των εφοπλιστών ενταγμένο στο διεθνές παρασιτικό κύκλωμα πρακτόρων – διευθυντικών ναυτιλιακών στελεχών, που απομυζούν τεράστια χρηματικά ποσά σε βάρος των ναυτεργατών από όποια χώρα και αν προέρχονται, με την έκδοση διπλωμάτων και πιστοποιητικών, μέχρι μια θέση εργασίας, για να μην εφαρμόζονται οι κλαδικές ΣΣΕ, να οργιάζει η ανασφάλιστη εργασία, να υπονομεύεται η ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής.
«Καλούμε τους ναυτεργάτες με οργάνωση και αγώνα, ενάντια στην πολιτική των εφοπλιστών, της κυβέρνησης. Kαμία υποταγή στις συνθήκες γαλέρας, να δυναμώσει η πάλη για δουλειά, για ζωή με βάση τις σύγχρονες ανάγκες μας», καταλήγουν τα Σωματεία.