Τις θέσεις της ομοσπονδίας των ταξιδιωτικών γραφείων της χώρας (FedHATTA) για την καμπάνια του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είχαν την ευκαιρία να θέσουν τα μέλη της, στον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη, σε τηλεδιάσκεψη που έλαβε χώρα την Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2020, με αφορμή την παρουσίαση τoυ σχεδίου της 3ετούς διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ.
Τις θέσεις της ομοσπονδίας των ταξιδιωτικών γραφείων της χώρας (FedHATTA) για την καμπάνια του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είχαν την ευκαιρία να θέσουν τα μέλη της, στον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη, σε τηλεδιάσκεψη που έλαβε χώρα την Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2020, με αφορμή την παρουσίαση τoυ σχεδίου της 3ετούς διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ.
'Οπως τονίζει σε σημερινή ανακοίνωση της η ομοσπονδία, ο πρόεδρος της FedHATTA, Λύσσανδρος Τσιλίδης, ευχαριστώντας τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ για την παρουσίαση του σχεδίου της καμπάνιας στους εκπροσώπους των τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων, των διακινητών του παγκόσμιου τουριστικού προϊόντος, δήλωσε ότι είναι ιδιαίτερα θετικό ότι η καμπάνια έχει μακροπρόθεσμο πλάνο, με πρόβλεψη να διαμορφώνεται σύμφωνα με τις παγκόσμιες εξελίξεις, ότι λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες των τουριστών, καθώς και ότι αντιμετωπίζει το ταξίδι ως εμπειρία.
«Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την καινοτομία του ΕΟΤ να συμβουλεύεται τις απόψεις των φορέων και των επαγγελματιών στη διαμόρφωση της τουριστικής προβολής της Ελλάδας, ώστε να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς», ανέφερε.
Στην παρέμβαση του, ο κ. Τσιλίδης επεσήμανε ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στον συνεδριακό τουρισμό (MICE), στον θαλάσσιο τουρισμό (κρουαζιέρα -yaching) και στις θεματικές μορφές τουρισμού (πολιτιστικό, εναλλακτικό, κλπ), οι οποίες μπορούν να συμβάλλουν στον δωδεκάμηνο τουρισμό. Πέρα όμως από την τουριστική προβολή, σε επίπεδο τουριστικής πολιτικής, είναι αναγκαίο να καθοριστούν εγκαίρως από την Πολιτεία ξεκάθαροι, σταθεροί και ορθολογικοί κανόνες που θα διέπουν τα ταξίδια το 2021, από την έναρξη της τουριστικής περιόδου.
Πηγή: ΑΜΠΕ