Με δυναμικό τρόπο ξεκίνησε, σύμφωνα με τον ΕΟΤ, η ψηφιακή προβολή της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές και το 2021, στο πλαίσιο των συστηματικών πρωτοβουλιών για αποτελεσματική προώθηση του ελληνικού τουρισμού μέσω πρωτότυπων ψηφιακών δράσεων.
Με δυναμικό τρόπο ξεκίνησε, σύμφωνα με τον ΕΟΤ, η ψηφιακή προβολή της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές και το 2021, στο πλαίσιο των συστηματικών πρωτοβουλιών για αποτελεσματική προώθηση του ελληνικού τουρισμού μέσω πρωτότυπων ψηφιακών δράσεων.
Ειδικότερα, την 1η Ιανουαρίου, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας συμμετείχε, χωρίς οικονομική επιβάρυνση, στην πρωτοχρονιάτικη καμπάνια «Sunrise 2021» του μέσου κοινωνικής δικτύωσης Wechat του ομίλου Tencent. Το κινεζικό Wechat είναι το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στην Ασία με περισσότερους από 1,2 δισ. ενεργούς χρήστες.
Κεντρική δράση της καμπάνιας ήταν η προβολή 24ωρου live streaming με την ανατολή του ηλίου σε επιλεγμένους προορισμούς ανά την υφήλιο. Η Ελλάδα συμμετείχε με προβολή 15λεπτου βίντεο από την ανατολή του ηλίου στην Αθήνα, έπειτα από συντονισμό της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κίνας και με τη συνδρομή των influencers δίδυμων αδερφών Ερωτόκριτου, γνωστών ως «Greek Twins», που ανέλαβαν τη μετάδοση με πλάνα από τον Υμηττό και την Ακρόπολη.
Η καμπάνια και τα live streaming βίντεο προβλήθηκαν από την πλατφόρμα Channels του Wechat, ενώ το ελληνικό live streaming είχε περισσότερα από 2 εκατομμύρια views.
Η καμπάνια «Sunrise 2021», η μεγαλύτερη που διοργάνωσε το Wechat τον τελευταίο χρόνο, πραγματοποιήθηκε με αφορμή τον εορτασμό των 10 χρόνων λειτουργίας του, με σκοπό να στείλει μήνυμα αισιοδοξίας για το νέο έτος στο κινέζικο κοινό.
Εκτός από την Ελλάδα, στην καμπάνια συμμετείχαν επίσης η Γαλλία, η Αίγυπτος, το Μεξικό, το Περού, η Μάλτα, η Αγγλία, η Αργεντινή, η Ισλανδία, η Κένυα και η Σαουδική Αραβία.