Ένας στους τρεις ανθρώπους ανυπομονεί να περάσει περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους του φέτος και ακολουθεί η επιθυμία για ανεμπόδιστα ταξίδια (24%) και η δυνατότητα να κάνει κάποιος πράγματα που έχουν σημασία ή να κάνουν τη διαφορά (21%), αναφέρει μεγάλη παγκόσμια έρευνα της ταξιδιωτικής πλατφόρμας Agoda, μέλους του ομίλου Booking.
Ένας στους τρεις ανθρώπους ανυπομονεί να περάσει περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους του φέτος και ακολουθεί η επιθυμία για ανεμπόδιστα ταξίδια (24%) και η δυνατότητα να κάνει κάποιος πράγματα που έχουν σημασία ή να κάνουν τη διαφορά (21%), αναφέρει μεγάλη παγκόσμια έρευνα της ταξιδιωτικής πλατφόρμας Agoda, μέλους του ομίλου Booking.
Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, οι ερωτηθέντες άνω των 55 ετών ανυπομονούσαν να ταξιδέψουν απρόσκοπτα, ενώ όσοι είναι ηλικίας 25-54 ετών ήθελαν να περάσουν ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους τους, και οι νέοι (18-24) είναι πολύ ενθουσιασμένοι για να κάνουν πρωτότυπα πράγματα που κάνουν τη διαφορά το 2021. Η έρευνα «What Matters 2021» για την Agoda διαπίστωσε επίσης ότι σε παγκόσμιο επίπεδο οι άνθρωποι έχουν δεσμευτεί να ταξιδεύουν διαφορετικά το 2021. Προγραμματίζοντας ταξίδια για το 2021, οι τρεις τάσεις είναι: Περισσότερα ταξίδια με φίλους και οικογένεια, περισσότερα αυθόρμητα ταξίδια και ταξίδια φιλικά προς το περιβάλλον.
Το 2020 ήταν έτος επιβίωσης. Παρά τη δυσκολία, η έρευνα δείχνει ότι υπάρχει μια παγκόσμια επιθυμία για ταξίδια και να ξοδεύουμε χρόνο με φίλους και οικογένεια. Τα ταξίδια θα συνεχιστούν τελικά, γιατί η ανθρώπινη επιθυμία για ταξίδια είναι ασταμάτητη, δήλωσε ο Tim Hughes, αντιπρόεδρος Εταιρικής Ανάπτυξης της Agoda. Και συμπληρώνει: «Το ταξίδι είναι ένα από τα κορυφαία πράγματα που οι άνθρωποι προσβλέπουν το 2021. Περισσότερο από αυτό οι άνθρωποι έχουν δεσμευτεί να κάνουν τη διαφορά, ταξιδεύοντας με άτομα που έχουν σημασία, ανοιχτά σε πιο μη προγραμματισμένα ταξίδια της τελευταίας στιγμής, και λαμβάνοντας υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που κάνουν καθώς ταξιδεύουν».