ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ αύξηση σε ποσοστό της τάξης του 43%, σημείωσαν το δεύτερο τρίμηνο τα καθαρά κέρδη της Reckitt Benckiser Plc, της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής καθαριστικών για το σπίτι, αποτέλεσμα του κέρδους από φόρους και των πωλήσεων των αρωματικών χώρου Air Wick. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα κέρδη της αναμένεται να υπερβούν τις προβλέψεις.
Τα καθαρά κέρδη αναρριχήθηκαν στα 216 εκατ. λίρες στερλίνες (445,2 εκατ. δολ.) ή 29,4 πένες ανά μετοχή από 151 εκατ. λίρες ή 20,6 πένες ανά μετοχή, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή της ανακοίνωση. Κατά μέσον όρο οκτώ οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News εκτιμούσαν ότι τα κέρδη της θα ήταν 197,5 εκατ. στερλίνες. Αύξηση 6% σημείωσαν οι πωλήσεις, φθάνοντας στο 1,3 δισ. λίρες.
Η Reckitt, που αναθεώρησε προς τα πάνω την πρόβλεψή της πριν από τρεις μήνες, είπε ότι πιθανόν είναι να υπερβεί τον στόχο αύξησης των πωλήσεων του 7% έως 8%, μετά τη μείωση του κόστους και των υψηλότερων τιμών πώλησης, που κατέστησαν την εταιρεία πιο κερδοφόρα. Η ανάπτυξη τονώθηκε και από την περυσινή εξαγορά του τμήματος προσωπικής φροντίδας της Boots Group Plc.
Το πρώτο εξάμηνο του 2007 τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν 51%, φθάνοντας στα 395 εκατ. λίρες καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν 7%, φθάνοντας στα 2,56 δισ. λίρες.
Οι μετοχές της Reckitt σημείωσαν άνοδο 44 πένες, ποσοστό 1,6%, φθάνοντας στις 2.792 πένες η μία στις 8:03 π.μ. στο Λονδίνο, τοπική ώρα. Πριν από σήμερα, σημείωσαν αύξηση 31% το προηγούμενο έτος, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να είναι περίπου 20 δισ. λίρες. Αυτή ήταν η έκτη μεγαλύτερη άνοδος μεταξύ των 15 μετοχών των εταιρειών που απαρτίζουν τον Bloomberg World Household Products/Wares Index, ο οποίος σημείωσε άνοδο 24%.
Η εταιρεία αύξησε τον προϋπολογισμό για διαφημίσεις κατά 12% το τρίμηνο, στο 14% των καθαρών της πωλήσεων. Το πρώτο τρίμηνο οι δαπάνες σε διαφημίσεις αυξήθηκαν 17%.