Ολοκληρώθηκε το έκτο διαδικτυακό εξαγωγικό webinar «Doing Business in Japan - Covid-19 Challenges and Opportunities», το οποίο διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Τόκιο.
Ολοκληρώθηκε το έκτο διαδικτυακό εξαγωγικό webinar «Doing Business in Japan - Covid-19 Challenges and Opportunities», το οποίο διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Τόκιο.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα βασικά συμπεράσματα του webinar ήταν τα εξής:
Σύμφωνα με κορυφαίο εκπρόσωπο της ιαπωνικής αγοράς, η αρχαία ελληνική ιστορία και μυθολογία μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμο σύμμαχο και αρωγό των ελληνικών επιχειρήσεων, προκειμένου να διεισδύσουν και να εδραιωθούν στην Ιαπωνική αγορά. Αν το branding ή η συσκευασία του προϊόντος συνδεθεί με τις αρχαίες ελληνικές καταβολές, αυτό αποτελεί «εισιτήριο» για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις.
Ικανοποίηση από την ανταπόκριση
Η εντεταλμένη σύμβουλος και εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. της Enterprise Greece, Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, ανέφερε: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την ανταπόκριση και τις συμμετοχές που είχαμε στο webinar "Doing Business in Japan" που έγινε σήμερα. Πάνω από 190 εκπρόσωποι επιχειρήσεων και φορέων έλαβαν χρήσιμες πληροφορίες για την ιαπωνική αγορά, η οποία παρουσιάζει ιδιαίτερη δυναμική για τα ελληνικά προϊόντα.
Ως πύλη εισόδου σε έναν οικονομικό χώρο 500 εκατ. καταναλωτών ευρύτερα στην Ασία, είναι για εμάς χώρα-στόχος. Η Ελλάδα, ως ανερχόμενη δύναμη στο διεθνές branding, αξίζει να κεφαλαιοποιήσει τον πολιτισμό της και να συνδυάσει την υγεία και την ευεξία, με την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων της για διείσδυση στην αγορά της Ιαπωνίας αλλά και παγκοσμίως».
Ευνοϊκές συνθήκες
Ο γενικός σύμβουλος ΟΕΥ, προϊστάμενος γραφείου ΟΕΥ Τόκιο, Αθανάσιος Καραπέτσας επεσήμανε στην ομιλία του, πως η Ιαπωνία αποτελεί μια αγορά με μεγάλες δυνατότητες, καθώς είναι η τρίτη σε μέγεθος οικονομία, με 126 εκατομμύρια κατοίκους υψηλού εισοδήματος.
«Οι εξαγωγές μας τα τελευταία χρόνια αυξάνονται ραγδαία, κυρίως λόγω των καπνών, των φαρμακευτικών προϊόντων και των πετρελαιοειδών. Όμως, μετά τη σύναψη της Συμφωνίας Οικονομικής Εταιρικής Σχέσης Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ιαπωνίας, διαμορφώνονται πλέον πολύ ευνοϊκές συνθήκες και για άλλους κλάδους.
Στο σημερινό Webinar επιλέξαμε να απευθυνθούμε στις επιχειρήσεις τροφίμων, ποτών και καλλυντικών, αφενός γιατί είναι μεταξύ των πλέον ανταγωνιστικών κλάδων της χώρας μας και αφετέρου επειδή για τα προϊόντα αυτά, η Ιαπωνία είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές. Βέβαια η είσοδος στην αγορά της Ιαπωνίας προϋποθέτει μεθοδική και επίμονη προσπάθεια. Πράγματι, οι Ιάπωνες καθυστερούν να λάβουν αποφάσεις, καθώς δεν αναζητούν ευκαιρίες, αλλά επιδιώκουν σταθερές μακροχρόνιες συνεργασίες. Ασφαλώς το Γραφείο ΟΕΥ Τόκιο θα συνδράμει τις προσπάθειες των επιχειρήσεών μας», επεσήμανε ο κ. Καραπέτσας.
Το επόμενο webinar εστιάζει στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας
Ο κύκλος ψηφιακής ενημέρωσης των εξαγωγικών επιχειρήσεων για στρατηγικές αγορές Doing Business in…- COVID 19 Challenges and Opportunities, ξεκίνησε τον Ιούνιο με τρία webinars για την αγορά των ΗΠΑ, συνεχίσθηκε με την αγορά της Γερμανίας και της Νοτίου Κορέας και τώρα της Ιαπωνίας, και έχει μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή από τις ελληνικές εταιρίες.
Το επόμενο webinar εστιάζει στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας και θα λάβει χώρα στις 16 Δεκεμβρίου 2020. Ο σύνδεσμος εγγραφών είναι:
https://register.gotowebinar.com/register/4914385278881768719
Πηγή: ΑΜΠΕ