Στα 707 εκατ. δολ. ή 44 σεντς ανά μετοχή ανήλθαν τα κέρδη της Kraft στο δεύτερο τρίμηνο του έτους σημειώνοντας αύξηση 3,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.
Στο δεύτερο τρίμηνο του 2006, τα κέρδη της είχαν διαμορφωθεί στα 682 εκατ. δολ. ή 41 σεντς ανά μετοχή.
Η άνοδος στην κερδοφορία της δεύτερης μεγαλύτερης βιομηχανίας τροφίμων στον κόσμο οφείλεται κατά κύριο λόγο στις υψηλές τιμές του τυριού και στις δραστηριότητες του τομέα μάρκετινγκ.
Τα έσοδα ενισχύθηκαν κατά 6,8% στα 9,21 δισ. δολ., σύμφωνα με την Kraft.
Η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε την Τρίτη κατά 23 σεντς διαμορφούμενη στα 32,75 δολ. στο NYMEX της Νέας Υόρκης.