Η ανάπτυξη και η διαθεσιμότητα ενός εμβολίου κατά του κορωνοϊού θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις προοπτικές για την πληγείσα τουριστική βιομηχανία, αλλά είναι απίθανο να πείσει τους καταναλωτές να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα βραχυπρόθεσμα, σύμφωνα με έρευνα η οποία δημοσιοποιήθηκε σήμερα Τρίτη.
Η ανάπτυξη και η διαθεσιμότητα ενός εμβολίου κατά του κορωνοϊού θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις προοπτικές για την πληγείσα τουριστική βιομηχανία, αλλά είναι απίθανο να πείσει τους καταναλωτές να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα βραχυπρόθεσμα, σύμφωνα με έρευνα η οποία δημοσιοποιήθηκε σήμερα Τρίτη.
Η έρευνα της ομάδας Dynata ρώτησε περισσότερα από 5.000 άτομα στη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία πώς θα άλλαζαν τη συμπεριφορά τους όταν το εμβόλιο για τον κορωνοϊό θα είναι ευρέως διαθέσιμο.
Οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να επισκεφτούν ξανά φίλους ή συγγενείς (61%) και να εγκαταλείπουν τα σπίτια τους πιο συχνά (53%).
Στη Γερμανία και τη Βρετανία, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να κάνουν ξανά διακοπές στο εξωτερικό.
Συνολικά, ένας στους δύο ερωτηθέντες ήθελε να μην χρειάζεται πλέον να φοράει μάσκα προσώπου. Ωστόσο, μόνο το 12% δήλωσε ότι ανυπομονούσε να ξοδέψει περισσότερα χρήματα και να επικεντρωθεί λιγότερο στην εξοικονόμηση, σύμφωνα με τα στοιχεία.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου κύματος της πανδημίας την άνοιξη, το ποσοστό εξοικονόμησης στη Γερμανία, για παράδειγμα, διπλασιάστηκε στο 20% καθώς πολλοί καταναλωτές έπρεπε να παραμείνουν στα σπίτια και τα καταστήματα αναγκάστηκαν να κλείσουν.
Πηγή: Reuters