«Θέμα ημερών» η επανέναρξη της λειτουργίας των καταστημάτων στη Γαλλία, κατά τον υπουργό Οικονομικών, Μπρουνό Λε Μερ.
«Θέμα ημερών» η επανέναρξη της λειτουργίας των καταστημάτων στη Γαλλία, κατά τον υπουργό Οικονομικών, Μπρουνό Λε Μερ. Υπενθυμίζεται ότι η χώρα βρίσκεται σε καθεστώς lockdown εδώ και περισσότερες από 15 ημέρες.
Ο Λε Μερ έφερε ελπίδα στους επαγγελματίες, δηλώνοντας ότι συνεργάζεται με εκπροσώπους των ομοσπονδιών, σε ένα «πρωτόκολλο υγείας για όλες τις επιχειρήσεις».
Το τελευταίο πρέπει να ολοκληρωθεί την Παρασκευή και να είναι λειτουργικό την επόμενη Δευτέρα και θα μπορούσε να επιτρέψει την επανάληψη της δραστηριότητας τις επόμενες ημέρες. Αλλά το πρωθυπουργικό γραφείο γρήγορα ήρθε να μετριάσει τις εκτιμήσεις του υπουργού.
Το άνοιγμα είναι περισσότερο θέμα ημερών παρά εβδομάδων», επιβεβαίωσε ο Μπρουνό Λε Μερ, προσθέτοντας ότι «η κορυφή της πανδημίας βρίσκεται πίσω μας». Αυτή η θετική εξέλιξη στην κατάσταση της Υγείας θα μπορούσε επομένως να καταστήσει δυνατό το «άνοιγμα το συντομότερο δυνατό».
«Μόλις έχουμε αυτό το υγειονομικό πρωτόκολλο στο τραπέζι, θα πληρούνται οι προϋποθέσεις για το άνοιγμα ξανά, με τη λογική ότι η πανδημία συνεχίζει να υποχωρεί», είπε. Το άνοιγμα θα μπορούσε συνεπώς να πραγματοποιηθεί έως το τέλος Νοεμβρίου, «το αργότερο την 1η Δεκεμβρίου».
Τα καταστήματα θα μπορούσαν τότε να καλωσορίσουν τους πελάτες για το Σαββατοκύριακο της 27ης Νοεμβρίου, ζωτικής σημασίας για τους επαγγελματίες, καθώς πλησιάζουν οι διακοπές των Χριστουγέννων, Ειδικά δεδομένου ότι αυτό το 27 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί επίσης η Μαύρη Παρασκευή (Black Friday).
Απαίτηση των εμπόρων
Ο υπουργός ανταποκρίθηκε σε αίτημα που υπέβαλαν έμποροι την Πέμπτη το απόγευμα, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Γαλλικού Συμβουλίου Εμπορίου, Γουλιάμ Κεμπερλέ, στη Le Figaro. «Ζητούμε να ανοίξει ξανά στις 27 Νοεμβρίου. Οι αληθινοί παίκτες είναι ήδη στο τρένο ενώ είμαστε κλειστοί », υπενθύμισε λίγο νωρίτερα σήμερα το πρωί στον Φρανσίς Παλομπί, πρόεδρο της Συνομοσπονδίας εμπόρων της Γαλλίας.
Τα καταστήματα θέλουν να είναι ανοιχτά για την τεράστια διαφημιστική λειτουργία της Black Friday. «Δεν μπορούμε να δούμε μεγάλες μάρκες να δουλεύουν κανονικά στην Black Friday και να έχουν προσφορές, ενώ περιμένουμε υπομονετικά όταν είμαστε κλειστοί για εβδομάδες. Θα μπορούσαμε να βγούμε στους δρόμους αν δεν μας ακούσουν », είπε ο εκπρόσωπος των μικρών εμπόρων. Ένα άνοιγμα στις 27 Νοεμβρίου θα επέτρεπε επίσης τη διάδοση των χριστουγεννιάτικων αγορών σε δύο σαββατοκύριακα αντί για ένα, προσθέτει.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από τη Le Figaro.