Η μητρική εταιρεία του TikTok, η κινεζική ByteDance, διεξάγει εσωτερικές συζητήσεις όπως και με επενδυτικές τράπεζες, για την είσοδο της εφαρμογής δημιουργίας βίντεο μικρής διάρκειας, Douyin, στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, σύμφωνα με δύο άτομα που γνωρίζουν το θέμα και επικαλείται το Reuters. Το TikTok δεν είναι διαθέσιμο στην Κίνα και η εφαρμογή Douyin αποτελεί την αντίστοιχη κινεζική του έκδοση.
Η μητρική εταιρεία του TikTok, η κινεζική ByteDance, διεξάγει εσωτερικές συζητήσεις όπως και με επενδυτικές τράπεζες, για την είσοδο της εφαρμογής δημιουργίας βίντεο μικρής διάρκειας, Douyin, στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, σύμφωνα με δύο άτομα που γνωρίζουν το θέμα και επικαλείται το Reuters. Το TikTok δεν είναι διαθέσιμο στην Κίνα και η εφαρμογή Douyin αποτελεί την αντίστοιχη κινεζική του έκδοση.
Η ByteDance συζητάει εσωτερικά το πιθανό σενάριο και οι εκπρόσωποί της έχουν πραγματοποιήσει συναντήσεις με αρκετές επενδυτικές τράπεζες τις τελευταίες εβδομάδες, για να εξετάσουν την πιθανότητα αυτή, σύμφωνα με την μία πηγή, προσθέτοντας ότι οι συνομιλίες βρίσκονται σε πολύ πρώιμο στάδιο.
Οι επενδυτικές τράπεζες διεξάγουν έρευνα και έχουν προχωρήσει σε αναλύσεις σχετικά με την Αρχική Δημόσια Εγγραφή (IPO) για το Douyin, σύμφωνα με το δεύτερο άτομο.
Το Reuters ανέφερε τον Ιούλιο ότι η ByteDance μελέτησε τη δυνατότητα εγγραφής των επιχειρήσεών της, στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ ή στον δείκτη STAR Board της Σαγκάης.
Η ByteDance δέχεται πιέσεις στις ΗΠΑ να πουλήσει τη δημοφιλή εφαρμογή TikTok.
Ο Λευκός Οίκος υποστηρίζει ότι το TikTok αποτελεί κίνδυνο για την εθνική ασφάλεια, καθώς τα προσωπικά δεδομένα 100 εκατ. Αμερικανών που χρησιμοποιούν την εφαρμογή, θα μπορούσαν να ληφθούν από την κυβέρνηση της Κίνας.
Ο περιφερειακός δικαστής Καρλ Νίκολς στην Ουάσινγκτον εξέδωσε προκαταρκτική απόφαση στις Σεπτεμβρίου 27, με την οποία απαγόρευσε στο αμερικανικό υπουργείο Εμπορίου, να δώσει εντολή το TikTok να μην είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ από τα καταστήματα εφαρμογών.
Το Douyin, όπου οι χρήστες παρακολουθούν και ανεβάζουν σύντομης διάρκειας βίντεο, είναι εξαιρετικά δημοφιλές στην Κίνα, με 600 εκατ. καθημερινούς ενεργούς χρήστες από τον Αύγουστο.
Οι άλλες κινεζικές επιχειρήσεις της ByteDance περιλαμβάνουν την πλατφόρμα ειδήσεων Jinri Toutiao, το εργαλείο για εταιρείες Feishu και την εφαρμογή συνεχούς ροής βίντεο Xigua.
Πηγή: Reuters