Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2020 10:26

Πλαίσιο Computers: Αύξηση κερδοφορίας 85,5% και τζίρου 8% στο εξάμηνο

Ενίσχυση των εργασιών του εμφάνισε ο όμιλος Πλαίσιο Computers παρά το δίμηνο lockdown των καταστημάτων, ταυτόχρονα με άνοδο των κερδών, κυρίως μετά τη φορολογία. 

Ενίσχυση των εργασιών του εμφάνισε ο όμιλος Πλαίσιο Computers παρά το δίμηνο lockdown των καταστημάτων, ταυτόχρονα με άνοδο των κερδών, κυρίως μετά τη φορολογία. 

Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε αυξημένη αξία πωλήσεων σε υψηλό μονοψήφιο ποσοστό (+8,0%), στα 148,6 εκατ. ευρώ από 137,5 εκατ. ευρώ βασισμένη στη μεγέθυνση των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Σταθεροποίηση εμφάνισε το EBITDA σε ελαφρά υψηλότερα επίπεδα (+1,5%) και πάνω από τα 5 εκατ. ευρώ, κυρίως ως συνέπεια της βελτίωσης των χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων. Σημειώθηκε ενίσχυση των κερδών προ φόρων στα 0,5 εκατ. ευρώ (+4,3%) και σημαντική ανάκαμψη της καθαρής κερδοφορίας στα 0,3 εκατ. ευρώ (+85,5%) καθώς και βελτίωση της ταμειακής ρευστότητας σε διψήφιο ποσοστό που υπερβαίνει τα 43 εκατ. ευρώ, με σταθερή καθαρή ρευστότητα στα 29,2 εκατ. ευρώ. ΟΗ εταιρεία ανακοίνωσε επίσης σταθερά ισχυρά ίδια κεφάλαια, πλέον των 93 εκατ. ευρώ, 1,5 φορά της τρέχουσας κεφαλαιοποίησης.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του εξαμήνου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Πλαίσιο, Γεώργιος Γεράρδος, δήλωσε ικανοποιημένος σημειώνοντας ότι οι επιδόσεις σημειώθηκαν παρά το υποχρεωτικό κλείσιμο των καταστημάτων(που το 2019 συνεισέφεραν σχεδόν το 70% των πωλήσεων του Ομίλου) για σχεδόν 2 μήνες. Πρόσθεσε μεταξύ άλλων: 

«Η εξαιρετική αυτή πορεία των εργασιών αποδίδεται στην στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθούμε στο Πλαίσιο και ιστορικά έχει αποδειχτεί πιο αποτελεσματική, εμφατικά δε επιβεβαιώθηκε αυτή την περίοδο. Σε αντίθεση με την πλειονότητα των εταιριών λιανικής που παραδοσιακά θεωρούσε ότι η ανάπτυξη θα προέλθει από τον κατά το δυνατό μεγαλύτερο αριθμό των καταστημάτων, το Πλαίσιο έχει επιλέξει να διατηρεί ένα λογικό αριθμό μεγάλων σε έκταση καταστημάτων, με στοχευμένη αύξησή τους, ενώ παράλληλα βασίζεται στις ισχυρές υποδομές που έχει αναπτύξει και προσδιορίζονται από το τρίπτυχο «logistics ‐ διανομή – in‐house call center… Η στρατηγική αυτή μας δικαίωσε και πετύχαμε να περιορίσουμε την μείωση των πωλήσεων σε μόλις 20%, καθώς καταφέραμε να έχουμε αξιοπιστία στην παράδοση των προϊόντων και, τελικά, να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών, υφιστάμενων και νέων…».

naftemporiki.gr