Λύση μέσα από την αύξηση του ποσοστού του τιμήματος που θα καταβάλλεται επί του τζίρου σε ετήσια βάση στο Δημόσιο ως μίσθωμα φαίνεται να προκύπτει μέσα από το σκληρό παζάρι που βρίσκεται σε εξέλιξη μεταξύ της κυβέρνησης, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του επενδυτικού σχήματος που είχε υπογράψει τη σύμβαση παραχώρησης για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, στο οποίο συμμετέχουν οι ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ (80%) και Goldair Cargo (20%).
Από την έντυπη έκδοση
Του Φάνη Ζώη
[email protected]
Λύση μέσα από την αύξηση του ποσοστού του τιμήματος που θα καταβάλλεται επί του τζίρου σε ετήσια βάση στο Δημόσιο ως μίσθωμα φαίνεται να προκύπτει μέσα από το σκληρό παζάρι που βρίσκεται σε εξέλιξη μεταξύ της κυβέρνησης, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του επενδυτικού σχήματος που είχε υπογράψει τη σύμβαση παραχώρησης για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, στο οποίο συμμετέχουν οι ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ (80%) και Goldair Cargo (20%).
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία δεν έχει εγκρίνει ακόμη τη σύμβαση παραχώρησης, έχει εγείρει σειρά ερωτημάτων σχετικά με τους όρους του διαγωνισμού, το τίμημα και το μοντέλο υπολογισμού αυτού. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, αυτήν την περίοδο στο επίκεντρο των συζητήσεων είναι το 2,51% επί των εσόδων που θα καταβάλλεται σε ετήσια βάση από τον παραχωρησιούχο. Το μεταβλητό τίμημα δεν δύναται να είναι χαμηλότερο των 350.000 ευρώ ετησίως, σύμφωνα με τη σύμβαση.
Το ποσοστό, ωστόσο, του τιμήματος αυτού αφήνεται ανοικτό να αυξηθεί ακόμη και μέχρι 10 ποσοστιαίες μονάδες. Αντίθετα, το τίμημα της παραχώρησης, το οποίο ανέρχεται σε 10 εκατ. ευρώ εφάπαξ, δεν φαίνεται να μπορεί να αλλάξει καθώς τα δεδομένα στις εμπορευματικές μεταφορές, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, έχουν αντιστραφεί.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική