Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις «κρατάνε» τη δυναμική που εμφάνισαν κατά την περίοδο του lockdown, με τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο από το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών να υποδεικνύουν ότι η σημαντική αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου καταναλωτών κατά την περίοδο της καραντίνας παγιώνεται και αποτελεί τη νέα κανονικότητα.
Από την έντυπη έκδοση
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις «κρατάνε» τη δυναμική που εμφάνισαν κατά την περίοδο του lockdown, με τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο από το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών να υποδεικνύουν ότι η σημαντική αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου καταναλωτών κατά την περίοδο της καραντίνας παγιώνεται και αποτελεί τη νέα κανονικότητα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, σε σχέση με πέρυσι έχει υπερδιπλασιαστεί η συστηματική τάση αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα γενικά (από το 21% των χρηστών διαδικτύου που είχε κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο δεκαήμερο το 2019 σε 50% τον Αύγουστο 2020), με το ποσοστό να είναι σταθερό σε σχέση και με τις δύο μετρήσεις του Μαΐου.
Η καταγραφή αυτή δείχνει ότι οι αρχικές προβλέψεις πως ένα μεγάλο μέρος της αύξησης των αγορών μέσω διαδικτύου λόγω του lockdown θα επανέλθει στην πρότερη κατάσταση δεν επαληθεύονται. Αντίθετα καταγράφεται μία σταθεροποίηση της πελατειακής βάσης των αγορών μέσω διαδικτύου περίπου στο μέγεθος του 50% του πληθυσμού.