Για ύπαρξη 5 με 6 εν δυνάμει ενδιαφερόμενων, που εμφανίζονται να έχουν εκφράσει τη διάθεση να εξετάσουν το ενδεχόμενο εισόδου ή επανεισόδου ή περαιτέρω διεύρυνσης της παρουσίας τους στην αγορά της βιομηχανικής τομάτας, μέσω της εξαγοράς του εργοστασίου της Ελαΐς - Unilever στη Γαστούνη, κάνουν λόγο οι πληροφορίες από την αγορά, παρά το γεγονός ότι o πολυεθνικός όμιλος επίσημα δεν συνδυάζει την επιχειρούμενη επαναξιολόγηση του κλάδου των τοματικών προϊόντων του στην Ελλάδα με «πωλητήριο» της μονάδας παραγωγής με ή χωρίς τη συμμετοχή του σήματος Pummaro στη διαδικασία.
Από την έντυπη έκδοση
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Για ύπαρξη 5 με 6 εν δυνάμει ενδιαφερόμενων, που εμφανίζονται να έχουν εκφράσει τη διάθεση να εξετάσουν το ενδεχόμενο εισόδου ή επανεισόδου ή περαιτέρω διεύρυνσης της παρουσίας τους στην αγορά της βιομηχανικής τομάτας, μέσω της εξαγοράς του εργοστασίου της Ελαΐς - Unilever στη Γαστούνη, κάνουν λόγο οι πληροφορίες από την αγορά, παρά το γεγονός ότι o πολυεθνικός όμιλος επίσημα δεν συνδυάζει την επιχειρούμενη επαναξιολόγηση του κλάδου των τοματικών προϊόντων του στην Ελλάδα με «πωλητήριο» της μονάδας παραγωγής με ή χωρίς τη συμμετοχή του σήματος Pummaro στη διαδικασία.
Με βάση πηγές από την αγορά, η όλη διαδικασία φέρεται ότι βρίσκεται σε αρχικό στάδιο, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι το project της πώλησης τρέχει η Alpha Bank και πως το λεγόμενο data center έχει ανοίξει για τους ενδιαφερόμενους επενδυτές, προκειμένου να αποκτήσουν μια πιο πλήρη εικόνα για την εταιρεία και αναλόγως να προχωρήσουν ή όχι στην επόμενη κίνηση, δηλαδή στην κατάθεση μη δεσμευτικής προσφοράς.
. Όπως αναφέρουν στη «Ν» πηγές που παρακολουθούν τον κλάδο, «η δραστηριότητα της τομάτας είναι commodity και έχει χαμηλά margins και σε αυτό το πλαίσιο η τελική διεκδίκηση αναμένεται να αποτελέσει μια κούρσα για λίγους. Βέβαια ακόμα η φάση είναι πρώιμη και σε αυτό το στάδιο οποιοσδήποτε μπορεί να εκδηλώσει καταρχήν ενδιαφέρον».
Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες από την αγορά, μεταξύ των υποψήφιων ενδιαφερόμενων «ακούγονται» τα ονόματα των εταιρειών: Μέλισσα Κίκιζας, από την οποία η Unilever εξαγόρασε το brand Pummaro το 1999, και η Δ. Νομικός, με γνώμονα ότι έχει ήδη ισχυρή παρουσία στην κατηγορία.