Αυξημένα κέρδη και έσοδα για το πρώτο εξάμηνο του 2020 και ενθαρρυντικές προοπτικές για το 2020 και το 2021 ανακοινώνουν η μία μετά την άλλη οι ναυτιλιακές εταιρείες που διαχειρίζονται δεξαμενόπλοια, λόγω της εκτίναξης των ναύλων στη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου του 2020. Έτσι μετά τη Navios Maritime Acquisition της Αγγελικής Φράγκου στις αρχές Αυγούστου, χθες και η Frontline του Νορβηγού μεγαλοεφοπλιστή John Fredriksen ανακοίνωσε πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 και συνολικά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Μάλιστα, και οι δύο εταιρείες συμπίπτουν στις εκτιμήσεις για θετικές εξελίξεις στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων και το 2021.
Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Αυξημένα κέρδη και έσοδα για το πρώτο εξάμηνο του 2020 και ενθαρρυντικές προοπτικές για το 2020 και το 2021 ανακοινώνουν η μία μετά την άλλη οι ναυτιλιακές εταιρείες που διαχειρίζονται δεξαμενόπλοια, λόγω της εκτίναξης των ναύλων στη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου του 2020. Έτσι μετά τη Navios Maritime Acquisition της Αγγελικής Φράγκου στις αρχές Αυγούστου, χθες και η Frontline του Νορβηγού μεγαλοεφοπλιστή John Fredriksen ανακοίνωσε πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 και συνολικά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Μάλιστα, και οι δύο εταιρείες συμπίπτουν στις εκτιμήσεις για θετικές εξελίξεις στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων και το 2021.
Ειδικότερα η Frontline ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο του 2020 έσοδα ύψους 387,1 εκατ. δολ. έναντι 193,4 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα για το 2019 και για το πρώτο εξάμηνο έσοδα ύψους 798,9 εκατ. δολ. έναντι 431,6 εκατ. δολ. για το πρώτο εξάμηνο του 2019.
Επίσης τα κέρδη της εταιρείας το δεύτερο τρίμηνο του 2020 εκτινάχθηκαν στα 199,6 εκατ. δολ. έναντι μόλις 1,09 εκατ. δολ. πέρυσι την ίδια περίοδο, ενώ στο πρώτο εξάμηνο τα κέρδη έφτασαν τα 364,9 εκατ. δολ. έναντι 41,1 εκατ. δολ. πέρυσι την ίδια περίοδο.
Η εταιρεία, αναφερομένη στην εικόνα της αγοράς των δεξαμενόπλοιων και εξηγώντας τα πολύ θετικά αποτελέσματα, σημείωσε -μεταξύ άλλων- ότι ο κλάδος ήρθε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού αντιμέτωπος με μία κατάρρευση της ζήτησης πετρελαίου, ωστόσο το γεγονός αυτό αντισταθμίστηκε από μία αύξηση της ζήτησης δεξαμενόπλοιων ως πλωτών αποθηκών, με αποτέλεσμα τη σημαντική ενδυνάμωση των ναύλων, εξέλιξη που αντικατοπτρίζεται και στα αποτελέσματα της εταιρείας στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.