Ο Όλυμπος δεν είναι μόνο το «Βουνό των Θεών» αλλά και η προμετωπίδα του θεματικού τουρισμού στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, για αυτό αποτέλεσε τον πρωταγωνιστή του πρώτου βίντεο που παρουσιάστηκε, για την τουριστική προβολή της περιοχής, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.
Ο Όλυμπος δεν είναι μόνο το «Βουνό των Θεών» αλλά και η προμετωπίδα του θεματικού τουρισμού στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, για αυτό αποτέλεσε τον πρωταγωνιστή του πρώτου βίντεο που παρουσιάστηκε, για την τουριστική προβολή της περιοχής, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.
Το εν λόγω βίντεο που υλοποιήθηκε από την ΠΚΜ σε συνεργασία με την Marketing Greece είναι το πρώτο από μια σειρά προωθητικών βίντεο που ετοιμάζονται και θα ακολουθήσουν, για να “τρέξουν” από τώρα και σε όλη τη διάρκεια του χειμώνα.
Επένδυση στον εναλλακτικό τουρισμό
«Πρόκειται για μια νέα καμπάνια που χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια, με προσαρμοσμένο στην εποχή περιεχόμενο και στόχο το 2021», ανέφερε ο κ.Θάνος και συμπλήρωσε: «Επενδύουμε πλέον στον εναλλακτικό τουρισμό με μεγαλύτερη ένταση και σχεδιάζουμε τη στρατηγική για την επόμενη χρονιά, ελπίζοντας να εξομαλυνθεί η επιδημιολογική κατάσταση. Θέλουμε να είμαστε έτοιμοι για να κερδίσουμε το χαμένο έδαφος».
Επιπλέον, σύμφωνα με τον Τομεάρχη Τουρισμού, για την εν λόγω καμπάνια θα υπάρχει συνεργασία με την Aegean Airlines.
«Ο Όλυμπος είναι ένα ισχυρό χαρτί για τη χώρα μας και τυγχάνει μεγάλης αναγνωρισιμότητας στο εξωτερικό, καθώς εργαστήκαμε κι εμείς προς αυτήν την κατεύθυνση όλα τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό που χρειάζεται είναι υποδομές. Στόχος μας είναι να γίνει ο Όλυμπος το το brand name για τον εναλλακτικό τουρισμό σε όλη την Ελλάδα», επεσήμανε ο κ.Θάνος.
Το Link για το σχετικό βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=JeNPKSrbpFY
Πηγή: ΑΜΠΕ