Αυξητικά κινήθηκε το πρώτο μισό του 2020 η αγορά των domain names ως αποτέλεσμα της ραγδαίας αύξησης της χρήσης του Διαδικτύου και λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία από την αγορά κατοχύρωσης ονοματοδοσίας στο Διαδίκτυο παρατηρήθηκε αύξηση έως και 129% στις αγορές domain που αφορούσαν κυρίως τη δημιουργία e-Shop. Όπως επισημαίνουν στελέχη της αγοράς, με την ιδιαίτερα αυξημένη δραστηριοποίηση των Ελλήνων στον ψηφιακό χώρο, είναι η κατάλληλη στιγμή για να θωρακίσει κάποιος το brand του και μέσα από την κατοχύρωση πολλαπλών domains.
Από την έντυπη έκδοση
Αυξητικά κινήθηκε το πρώτο μισό του 2020 η αγορά των domain names ως αποτέλεσμα της ραγδαίας αύξησης της χρήσης του Διαδικτύου και λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία από την αγορά κατοχύρωσης ονοματοδοσίας στο Διαδίκτυο παρατηρήθηκε αύξηση έως και 129% στις αγορές domain που αφορούσαν κυρίως τη δημιουργία e-Shop. Όπως επισημαίνουν στελέχη της αγοράς, με την ιδιαίτερα αυξημένη δραστηριοποίηση των Ελλήνων στον ψηφιακό χώρο, είναι η κατάλληλη στιγμή για να θωρακίσει κάποιος το brand του και μέσα από την κατοχύρωση πολλαπλών domains.
Κατοχύρωση
Σύμφωνα με την εταιρεία Papaki, οι χρήστες εκτός από το domain name πρέπει να προσέξουν και την επίσημη εμπορική ονομασία της επιχείρησής τους. Ένας καλός τρόπος για να θωρακίσει κάποιος το brand του είναι να κατοχυρώσει όλα τα υπόλοιπα πιθανά domain names που θυμίζουν ή μπορεί να μπερδευτούν με την επίσημη εμπορική ονομασία. Κατοχυρώνοντας αυτά τα domains προστατεύεται η ιστοσελίδα και μπορεί κάποιος να ανακατευθυνθεί (redirect) στην επίσημη σελίδα μιας επιχείρησης μπαίνοντας από τα διαφορετικά domains.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική