Μείωση 3,1% σημείωσαν οι πωλήσεις β΄ τριμήνου της PepsiCo σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, στα 15,95 δισ. δολάρια, με τους αναλυτές να ανέμεναν πωλήσεις 15,37 δισ. δολαρίων.
Μείωση 3,1% σημείωσαν οι πωλήσεις β΄ τριμήνου της PepsiCo σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, στα 15,95 δισ. δολάρια, με τους αναλυτές να ανέμεναν πωλήσεις 15,37 δισ. δολαρίων.
Σε ό,τι αφορά στη μονάδα Frito-Lay στη Βόρεια Αμερική, οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 7%, καθώς οι καταναλωτές εφοδιάστηκαν με σνακ και πατατάκια λόγω της τηλεργασίας και της παρακολούθησης των μαθημάτων από το διαδίκτυο.
Όμως, στη μονάδα ποτών της PepsiCo στη Βόρεια Αμερική, οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση 7% καθώς τα εστιατόρια και τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης έμειναν κλειστά λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας μειώθηκαν στα 1,65 δισ. δολάρια ή 1,18 δολάρια ανά μετοχή, από τα 2,04 δισ. δολάρια ή 1,44 δολάρια ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 1,`32 δολάρια ανά μετοχή, έναντι εκτιμήσεων της Wall Street για 1,25 δολάρια.
naftemporiki.gr, με πληροφορίες από Reuters