Με την πανδημία να έχει «πριμοδοτήσει» σημαντικά τις εγχώριες πωλήσεις στα ζυμαρικά, η Barilla Hellas φέρεται ότι συμπεριλαμβάνεται στους κερδισμένους «παίκτες» της φετινής χρονιάς, διατηρώντας, τουλάχιστον στο πρώτο μισό του έτους, τους σημαντικά ενισχυμένους ρυθμούς ανάπτυξης σε σχέση με πέρυσι.
Από την έντυπη έκδοση
Tης Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Με την πανδημία να έχει «πριμοδοτήσει» σημαντικά τις εγχώριες πωλήσεις στα ζυμαρικά, η Barilla Hellas φέρεται ότι συμπεριλαμβάνεται στους κερδισμένους «παίκτες» της φετινής χρονιάς, διατηρώντας, τουλάχιστον στο πρώτο μισό του έτους, τους σημαντικά ενισχυμένους ρυθμούς ανάπτυξης σε σχέση με πέρυσι.
Το «στοίχημα» της εταιρείας είναι να θωρακίσει τα μερίδια αγοράς που «κέρδισε» από τη διευρυμένη «πίτα» της κατανάλωσης και στο δεύτερο μισό του έτους, με φόντο τις αρνητικές προβλέψεις για την εγχώρια ύφεση αλλά και τον έντονο ανταγωνισμό στην κατηγορία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, τα ζυμαρικά αναδείχθηκαν στην κορυφαία κατηγορία συσκευασμένων τροφίμων σε αξία πωλήσεων, στο διάστημα 1/1/2020 έως και 20 Μαΐου, αφού κατέγραψαν ρυθμό αύξησης τζίρου 25,3% ξεπερνώντας τα 48 εκατ. ευρώ. Σε όρους όγκου, η περίοδος της καραντίνας οδήγησε σε ισχυρά «στοκαρίσματα», που μεταφράστηκαν σε συνολική -για το εξεταζόμενο διάστημα- αύξηση 18,3% στα 24,4 εκατ. τεμάχια.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική