ΑΥΞΗΣΗ της τάξεως του 25% εμφάνισαν τα κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης επιχείρησης λιανικής πωλήσης ενδυμάτων στην Ευρώπη, Hennes & Mauritz, στο τρίτο τρίμηνο του έτους, καθώς η επέκταση της εταιρείας σε ΗΠΑ και Κίνα ενίσχυσε τις πωλήσεις της, ενώ η υποχώρηση του δολαρίου μείωσε το κόστος των αγορών.
Ειδικότερα, τα καθαρά κέρδη της H&M ανήλθαν την περίοδο αυτή στα 3,17 δισ. κορόνες (490 εκατ. δολ.), έναντι 2,54 δισ. κορόνων ένα χρόνο νωρίτερα, τη στιγμή που οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη 3,14 δισ. κορόνων.
Τους τελευταίες εννέα μήνες η εταιρεία άνοιξε 99 νέα καταστήματα, ενώ ειδικά για το τρίτο τρίμηνο του έτους τα νέα καταστήματα ανήλθαν στα 16.
Η μετοχή της H&M ενισχυόταν σήμερα στη Στοκχόλμη κατά 2 κορόνες, στις 392,5 κορόνες. Από τις αρχές του έτους έχει καταγράψει κέρδη 13%.