Οικονομία & Αγορές
Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2007 13:53

Ad-Air: Διαφημίσεις μεγέθους τριών γηπέδων ποδοσφαίρου

Λίγο πριν από την προσγείωση και κατά τη διαδικασία της απογείωσης, οι επιβάτες των αεροσκαφών στα μεγάλα αεροδρόμια του κόσμου θα αποτελούν το «group target» τεράστιων διαφημίσεων, μεγέθους τριών γηπέδων ποδοσφαίρου.

Η βρετανική εταιρεία Ad-Air εγκαινίασε στο Λονδίνο μια νέα υπηρεσία, προσφέροντας σε ομίλους τη δυνατότητα να τοποθετούν τεράστιες διαφημίσεις κοντά στα πιο πολυσύχναστα αεροδόμια του κόσμου.

Ο διαφημιζόμενος, θα πληρώνει 50.000 λίρες στερλίνες τον μήνα για μια τέτοια διαφήμιση, ενώ η τιμή θα φθάνει τις 80.000 στερλίνες για μια θέση σε αερολιμένα με μεγάλη κίνηση.

Η Ad-Air επένδυσε πέντε εκατ. λίρες Αγγλίας (10 εκατ. δολ.) από τα κεφάλαιά της για να αγοράσει ή να ενοικιάσει θέσεις στους διαδρόμους αεροδρομίων και χρειάστηκε πέντε χρόνια για να εξασφαλίσει άλλες στο Heathrow του Λονδίνου, το Charles de Gaul στο Παρίσι, στο LAX του Λος Αντζελες στο Hanenda του Τόκυο, στο διεθνές αεροδρόμιο του Αμπου Ντάμπι, στη Γενεύη, την Ατλάντα και την Μπανγκόκ.

Η πρώτη του είδους διαφήμιση θα γίνει τον επόμενο μήνα στο Ντουμπάϊ και θα είναι μεγάλου μεσιτικού γραφείου. Μιλώντας ο διευθύνων σύμβουλος της Ad-Air, Paul Jenkins είπε: «Πρόκειται για το πρώτο παγκόσμιο αεροπορικό διαφημιστικό δίκτυο. Οι διαφημίσεις θα προβάλλονται λίγο πριν την άφιξη της πτήσης, με πλήρη ορατότητα από ψηλά και σε στιγμές που δεν θα προβάλλονται άλλα εμπορικά μηνύματα».