Άλμα ύψους 700% σημειώνει ο δείκτης της αγοράς των μεγάλων πλοίων της αγοράς ξηρού χύδην (capesize) από τις αρχές του Ιουνίου. Αιτίες η άνοδος των φορτίων από την Αυστραλία αλλά και η αύξηση της παραγωγής σιδηρομεταλλεύματος από την Κίνα.
Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
atsimp@naftemporiki
Άλμα ύψους 700% σημειώνει ο δείκτης της αγοράς των μεγάλων πλοίων της αγοράς ξηρού χύδην (capesize) από τις αρχές του Ιουνίου. Αιτίες η άνοδος των φορτίων από την Αυστραλία αλλά και η αύξηση της παραγωγής σιδηρομεταλλεύματος από την Κίνα.
«Η Κίνα φαίνεται ότι απορροφά κάθε διαθέσιμη χωρητικότητα για μεταφορά σιδηρομεταλλεύματος», σημειώνει η Braemar.
Από την άλλη πλευρά, οι εξαγωγές της Αυστραλίας μέσα στον Ιούνιο είναι κατά 21% πάνω από τον μέσο όρο του Μαΐου. «Σε αντίθεση με το προηγούμενο έτος, η Αυστραλία ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από την πρόσφατη αύξηση της ζήτησης για capes», αναφέρει η Braemer.
Η εξέλιξη αυτή αντικατοπτρίζεται και στην ανάλυση της αγοράς στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων της Seanergy Maritime, η οποία δραστηριοποιείται αποκλειστικά στον τομέα των capesize.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική