Στα ρηχά κινείται φέτος η αγορά σκαφών αναψυχής στην Ελλάδα, αφού τόσο οι επαγγελματίες των τουριστικών γιοτ όσο και οι μαρίνες, ειδικά οι περιφερειακές, δεν έχουν πελάτες. Πιο συγκεκριμένα, όπως επισημαίνουν στη «Ν» στελέχη που δραστηριοποιούνται στον θαλάσσιο τουρισμό, κρατήσεις για σκάφη αναψυχής αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν, ενώ και οι ακυρώσεις που έχουν δεχθεί τους προηγούμενους μήνες είναι αμέτρητες. Παράλληλα και οι μαρίνες αντιμετωπίζουν ζητήματα βιωσιμότητας, αφού υπάρχει απαγόρευση έλευσης σκαφών αναψυχής από το εξωτερικό, για λόγους προστασίας από τον κορονοϊό.
Από την έντυπη έκδοση
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
[email protected]
Στα ρηχά κινείται φέτος η αγορά σκαφών αναψυχής στην Ελλάδα, αφού τόσο οι επαγγελματίες των τουριστικών γιοτ όσο και οι μαρίνες, ειδικά οι περιφερειακές, δεν έχουν πελάτες. Πιο συγκεκριμένα, όπως επισημαίνουν στη «Ν» στελέχη που δραστηριοποιούνται στον θαλάσσιο τουρισμό, κρατήσεις για σκάφη αναψυχής αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν, ενώ και οι ακυρώσεις που έχουν δεχθεί τους προηγούμενους μήνες είναι αμέτρητες. Παράλληλα και οι μαρίνες αντιμετωπίζουν ζητήματα βιωσιμότητας, αφού υπάρχει απαγόρευση έλευσης σκαφών αναψυχής από το εξωτερικό, για λόγους προστασίας από τον κορονοϊό.
Μάλιστα η Ένωση Μαρινών Ελλάδος έχει θέσει θέμα έλλειψης κοινής στρατηγικής στο θέμα των αφίξεων από το εξωτερικό, και επισημαίνει ότι η «απαγόρευση» μέχρι το τέλος Ιουνίου στερεί έσοδα από τον κλάδο, ενώ παράλληλα κανείς αυτή τη στιγμή δεν είναι σε θέση να εγγυηθεί ότι μέσα στον Ιούλιο θα ανοίξει η αγορά.